Romet Rambler 2.0 - Testat

Romet Rambler 2.0 - Testat

Autor: Costi Iordan | 22 septembrie 2015
Article Image 1



Una din întrebările care ne sunt adresate cel mai des de la oameni este “Ce bicicletă îmi recomanzi?” Răspunsul la această întrebare este destul de complex şi lungeşte mult discuţia. Însă de cele mai multe ori ea se reduce la bani. Având în vedere că preţul unei biciclete decente este echivalent cu salariul mediu pe economie în România îi putem înţelege pe aceşti oameni şi de ce alegerea unei biciclete este mai dificilă decât pare. În aceste condiţii propunerea de a testa bicicleta Romet Rambler 2.0 a venit la fix.



Romet face parte din grupul polonez Arkus & Romet Group şi are o experienţă de peste 65 de ani în producţia de vehicule pe două roţi. În momentul de faţă sunt cei mai mari producători de biciclete din Polonia cu o gamă vastă de modele iar din acest an bicicletele Romet sunt disponibile şi pe piaţa românească prin Biciclop.



Pe mâna noastră a trecut modelul Rambler 2.0 care face parte din gama entry level şi este una din cele mai accesibile biciclete de pe piaţă. Preţul de vânzare la momentul scrierii acestui articol este de 999 lei lucru ce o face o opţiune solidă pentru cei cu buget redus. Încă de la primul contact bicicleta a lăsat o impresie bună pentru că finisajele sunt de calitate, vopseaua nu este una ce necesită prea multă întreţinere şi componentele din echipare sunt bine echilibrate pentru categoria ei. Un alt detaliu de menţionat este dunga reflectorizantă de pe marginea cauciucurilor care aduce un plus la aspectul bicicletei pe lângă utilitatea la mersul pe timp de noapte.


Primele ture făcute cu Rambler 2.0 au fost numai prin oraş, la deplasări pe distanţe scurte şi medii. Poziţia la pedalat este una confortabilă şi plăcută la turele prin trafic. Ghidonul îngust, chiar dacă poate să pară veriga slabă a bicicletei, aici ajută la strecurarea printre maşini şi pietoni. Schimbătoarele au funcţionat bine din prima şi nu au avut nevoie de nici un fel de altă ajustare. De asemenea şi frânele pe disc şi-au făcut treaba onorabil.



Article Image 4



După ce ne-am obişnuit cu bicicleta am zis să mergem mai departe şi să vedem cum se descurcă pe drumuri forestiere, pe poteci şi pe coclauri.

Încă de la urcare am simţit nevoia unui ghidon mai lat care să ne ofere ceva mai multă stabilitate în direcţie. Poziţia pe bicicletă este mai mult pentru plimbare şi mai puţin pentru o abordare sportivă a unei ture, însă cine vrea poate să îi dea la deal binişor. Însă pe pantele abrupte am simţit din ce în ce mai mult nevoia de o geometrie mai sportivă pentru că după o perioadă mai lungă de pedalat am avut nevoia de o pauză de dezmorţeală.



Article Image 2



La vale am încercat să uit că sunt călare pe o bicicletă entry level şi să mă bucur cât mai mult de viteză, de traseu, de viraje şi de vremea bună. Furca a lucrat peste aşteptările mele şi a amortizat multe din obstacolele ieşite în cale. În schimb la şocuri mai mari este zgomotoasă pe revenire şi i se simte greutatea măricică. Frânele au forţă de frânare destul de bună dar de la un punct sunt mai dificil de dozat. La viteză mare pe coclauri, transmisia începe să devină zgomotoasă însă continuă să funcţioneze bine.



Concluzie



În concluzie, Romet Rambler 2.0, este o opţiune demnă de luat în considerare de cei care îşi caută un mountain bike entry level cu care să se deplaseze prin oraş şi pe distanţe scurte şi medii, iar ocazional să iasă la o plimbare în natură. Preţul ei fiind sub pragul psihologic de 1000 lei, se poate încadra în cerinţele multor amatori de mers pe bicicletă.




Foto: Mircea Ignat



Article Image 3
Raporteaza

5 Comentarii

Luka Lehel-György
23 septembrie 2015 la 07:18
Cadrul este fix modelul de la Maros Apolon, modelul vechi, foarte usor, de 1,8 kg. Pedalele se vor rupe rapid, daca ai peste 65 de kg, iar cablul de la frana spate puteau lejer sa-l scurteze cei de la Romet. Cu acel butuc de spate cu Free Willy nu as recomanda-o pe teren accidentat, risca sa i se rupa axul butucului. genul acesta de prindere cu ax filetat si piulita ar necesita cate o saiba pe ambele parti, altfel se va distruge cadrul , fiind "frezat" de piulita la fiecare pana sau curatare/reglaj. In rest, poze faine, culoare frumoasa.
1 Mihai MxX
0
Sorin Irimia
24 septembrie 2015 la 20:44
Foarte bun articolul.
1 . Bibi
0
Andrei Tanasoff
16 octombrie 2015 la 18:07
interesanta...pentru ture usoare si nu numai :)
0
0
Alin Feclistov
31 ianuarie 2016 la 19:31
de ce ai da 1000 lei pe asta candi ai putea cumpara cu 1300 rokrider 500 cu o echipare si garantie cu mult , mult mai buna .
0
1 Maximilian Munteanu
Maximilian Munteanu
1 februarie 2016 la 20:35
De ce l-ai asculta pe un user de alaltăieri care recomandă o bicicletă pe care el însuși o vinde? Cât de nesimțit să fii??? Incredibil tupeu!
1 Nicu Topirceanu
0

Scrie un comentariu

Costi Iordan
Membru din: 19 iulie 2010

Share

Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads