Istoria companiei Germane Cratoni, începe odată cu anul 1985, iar din 1990 se concentrază doar pe producția căștilor de biciclete. Încă de atunci Cratoni aduce pe piață noi tehnologii menite să îmbunățătească calitatea produselor.
C-Bolt este unul dintre cele mai noi modele și încă de anul trecut când a fost prezentată a atras atenția publicului. La bază ea este o cască de șosea însă poate fi folosită cu succes și în cadrul XC-ului și a subdisciplinelor acestuia. Dacă ești fanul căștilor cu cozoroc, atunci C-Tracer poate fi alegerea ta. Este identică cu C-Bolt însă are un cozoroc detașabil.
Între timp, Cratoni C-Bolt, a câștigat o mulțime de distincții din partea revistelor germane: Tour, RennRad și Roadbike.
Calitățile principale, după spusele producătorului ar fi următoarele:
- Greutatea scăzută - sub 200 grame
- Aerisirea foarte bună - datorită celor 21 de găuri de ventilație
- Prețul foarte bun - aproximativ cu 40\% mai scăzut decât în cazul altor modele din aceeași clasă
Mai multe detalii și informații referitoare la C-Bolt, găsiți pe site-ul oficial. Nu are rost să vă încarc cu informații care sunt la un click distanță.
Ei bine, într-un final am reușit să pun mâna și eu pe una și să o testez. Cum prima impresie intotdeauna contează aceasta fost una foarte bună. Într-adevăr este foarte ușoară, cea pe care o am cântărind 193 de grame (marimea M/L), atenția la detalii este una foarte bună, neavând nici un fel de imperfecțiune vizibilă de la fabricație, se reglează foarte ușor, atât chingile cât și sistemul de relgare pe cap.
După mai bine de 500 de km cu noua cască, efectuați în totalitate pe șosea, datorită vremii capricioase, pot să spun că am ramas placut surprins. Nu de puține ori îmi puneam mâna în cap să verific dacă mai am casca, datorită greutății scăzute a acesteia. Acum că temperatura a mai crescut și am renunțat și la căciuliță, pot să spun că aerisirea e foarte bine gândită. Parcă aveam un ventilator în cască. Tot datorită gurilor de aerisire bine poziționate și dimensionate, în cazul în care vrei să-ți dai jos ochelarii și să ii pui pe cască aceștia sunt în siguranță. Din fericire pentru mine, n-am avut nici un accident așa că nu vă pot spune despre rezistența ei nimic. Însă de reținut este faptul că o cască bună, în cazul unui impact se va crăpa, oferind în schimb protecția necesară, exact cea care poate face diferența între viață și să nu zic moarte, dar între a ajunge la spital internat sau doar pentru un control.
Așadar concluzia mea, chiar foarte obiectivă, ar fi că în cazul în care XC-ul sau șoseaua sunt pasiunile voastre și planuiți să vă achiziționați curând o nouă cască, mai precis una ”high-end” la preț bun, pe lista voastră ar trebui să se găsească și noul Cratoni C-Bolt.
Spor la pedală,
Vlad Sabău
C-Bolt este unul dintre cele mai noi modele și încă de anul trecut când a fost prezentată a atras atenția publicului. La bază ea este o cască de șosea însă poate fi folosită cu succes și în cadrul XC-ului și a subdisciplinelor acestuia. Dacă ești fanul căștilor cu cozoroc, atunci C-Tracer poate fi alegerea ta. Este identică cu C-Bolt însă are un cozoroc detașabil.
Între timp, Cratoni C-Bolt, a câștigat o mulțime de distincții din partea revistelor germane: Tour, RennRad și Roadbike.
Calitățile principale, după spusele producătorului ar fi următoarele:
- Greutatea scăzută - sub 200 grame
- Aerisirea foarte bună - datorită celor 21 de găuri de ventilație
- Prețul foarte bun - aproximativ cu 40\% mai scăzut decât în cazul altor modele din aceeași clasă
Mai multe detalii și informații referitoare la C-Bolt, găsiți pe site-ul oficial. Nu are rost să vă încarc cu informații care sunt la un click distanță.
Ei bine, într-un final am reușit să pun mâna și eu pe una și să o testez. Cum prima impresie intotdeauna contează aceasta fost una foarte bună. Într-adevăr este foarte ușoară, cea pe care o am cântărind 193 de grame (marimea M/L), atenția la detalii este una foarte bună, neavând nici un fel de imperfecțiune vizibilă de la fabricație, se reglează foarte ușor, atât chingile cât și sistemul de relgare pe cap.
După mai bine de 500 de km cu noua cască, efectuați în totalitate pe șosea, datorită vremii capricioase, pot să spun că am ramas placut surprins. Nu de puține ori îmi puneam mâna în cap să verific dacă mai am casca, datorită greutății scăzute a acesteia. Acum că temperatura a mai crescut și am renunțat și la căciuliță, pot să spun că aerisirea e foarte bine gândită. Parcă aveam un ventilator în cască. Tot datorită gurilor de aerisire bine poziționate și dimensionate, în cazul în care vrei să-ți dai jos ochelarii și să ii pui pe cască aceștia sunt în siguranță. Din fericire pentru mine, n-am avut nici un accident așa că nu vă pot spune despre rezistența ei nimic. Însă de reținut este faptul că o cască bună, în cazul unui impact se va crăpa, oferind în schimb protecția necesară, exact cea care poate face diferența între viață și să nu zic moarte, dar între a ajunge la spital internat sau doar pentru un control.
Așadar concluzia mea, chiar foarte obiectivă, ar fi că în cazul în care XC-ul sau șoseaua sunt pasiunile voastre și planuiți să vă achiziționați curând o nouă cască, mai precis una ”high-end” la preț bun, pe lista voastră ar trebui să se găsească și noul Cratoni C-Bolt.
Spor la pedală,
Vlad Sabău
Raporteaza
2 Comentarii
22 martie 2012 la 21:50
la ce pret e?
0
0
24 martie 2012 la 19:45
http://kingbike.ro/casti/85-casca-cratoni-c-bolt.html
0
0
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!