Ca orice companie care se respectă Merida trebuie să fie în pas cu ritmul alert al lumii în care trăim, iar Merida a fost dintotdeauna una din firmele cu un departament de marketing bine uns şi pus la punct care nu s-a ferit să anunţe cu surle şi trâmbiţe cam orice mică mare noutate. Dar să nu fiu înţeles greşit, este tehnica pe care o adoptă majoritatea marilor jucători de pe piaţă.
Ultima noutate este de ordin estetic şi urmează trendul mondial de reinventare, remodelare spuneţi-i cum doriţi. Într-un filmuleţ parcă desprins din cele mai „de acţiune” filme americane Merida anunţă, dar fără să spună, noua lor siglă. Mişcarea de marketing completează stilul agresiv al mărcii şi ne dă de înţeles că brandul taiwanez încă mai are multe de spus. Prima sugestie a schimbării de imagine am primit-o la Merida Press Camp când riderii echipei oficiale de mountain bike au apărut îmbrăcaţi în noul echipament de race de pe care lipseau flăcările verzi atât de celebre. Se pare că noul logo îl vom vedea pe biciclete începând cu ediţia de anul acesta a expoziţiei Eurobike, din august.
Pentru România Merida este una din mărcile care se vinde şi încă bine. Pentru calitatea, designul şi raportul preţ / componente pe care îl oferă, brandul taiwanez administrat de nemţi reprezintă una din primele alegeri ale biciclistului autohton, potrivit sondajului făcut de Prima Evadare în 2011,
Însă, cu atât marketing pompat în piaţă şi cu atâtea pretenţii de brand de top este posibil ca preţul mărcii să ajungă, în curând, la nivelul mărcilor Premium cum ar fi Trek, Giant, Scott şi alţii.
Sigle Merida mai vechi |
Ultima noutate este de ordin estetic şi urmează trendul mondial de reinventare, remodelare spuneţi-i cum doriţi. Într-un filmuleţ parcă desprins din cele mai „de acţiune” filme americane Merida anunţă, dar fără să spună, noua lor siglă. Mişcarea de marketing completează stilul agresiv al mărcii şi ne dă de înţeles că brandul taiwanez încă mai are multe de spus. Prima sugestie a schimbării de imagine am primit-o la Merida Press Camp când riderii echipei oficiale de mountain bike au apărut îmbrăcaţi în noul echipament de race de pe care lipseau flăcările verzi atât de celebre. Se pare că noul logo îl vom vedea pe biciclete începând cu ediţia de anul acesta a expoziţiei Eurobike, din august.
Riderii Multivan Merida echipaţi în noul echipament. Foto: merida-bikes.com |
Pentru România Merida este una din mărcile care se vinde şi încă bine. Pentru calitatea, designul şi raportul preţ / componente pe care îl oferă, brandul taiwanez administrat de nemţi reprezintă una din primele alegeri ale biciclistului autohton, potrivit sondajului făcut de Prima Evadare în 2011,
Noul logo Merida, începând din august 2013 |
Însă, cu atât marketing pompat în piaţă şi cu atâtea pretenţii de brand de top este posibil ca preţul mărcii să ajungă, în curând, la nivelul mărcilor Premium cum ar fi Trek, Giant, Scott şi alţii.
Raporteaza
11 Comentarii
2 martie 2013 la 00:14
vorba aia cu strugurii o stiti? merida viseaza sa faca cadre precum trek. mai documentati-va :) trek since 1976 . singurul brand cu garantie pe viata la cadru!
0
0
2 martie 2013 la 04:29 (editat)
Faptul ca se vinde nu spune decat doua lucruri: e un brand comercial(de masa) si ieftin. Atat! Pentru ca are atata lume biciclete de la ei nu inseamna ca sunt neaparat si bune. Merida e in primul rand un brand taiwanez fara nici un pic de traditie si nu va fi niciodata un brand premium. Punct!
1 Cosmin Teader
0
2 martie 2013 la 18:45
De aia se participa cu ele in world cup ca sunt bicicleta rele si ieftine. Ce sa mai zic:))
0
0
3 martie 2013 la 02:18
Nu a zis nimeni ca e un brand premium. Iar acest articol nu e postat cu intentia de a face reclama sau antireclama unei marci sau alteia. Parerile sunt impartite si tine doar de gusturi. Care asa cum stim, nu se discuta. Iar daca venim cu pareri contra unui brand trebuie sa aducem si argumente.
0
0
24 decembrie 2013 la 17:49
Cosmin Popa, deci faptul ca Merida sau altii ca ei nu fac biciclete "since 197x" inseamna ca nu or sa poata face niciodata biciclete "premium"? Ar insemna ca oricine se apuca de facut biciclete de acum incolo nu o sa ajunga niciodata la nivelul lui Trek, Scott etc. Ar fi prea trist daca ar fi asa.
0
0
Scrie un comentariu
Promovează-ți afacerea aici !
Promovează-ți afacerea aici !