Sunt ferm convins că există cel puțin un procent de 99\% care să știe de gripshift-urile de la Sram. Acestea au o istorie de 22 de ani, intrând în scena mountainbike-ului în 1990 odata cu victoria lui Greg Herbold în cadrul Campionatului Mondial de Downhill. Anii au trecut și popularitatea acestui tip de mante de schimbător a crescut foarte mult, foarte mulți sportivi de elită preferând gripshift-urile. John Tomac, Ned Overend și Thomas Frischknecht sunt legendele XC-ul care au fost fani, iar epoca modernă îi numără pe Julien Absalon, Jose Antonio Hermida sau Nino Schurter. Chiar și la Downhill prin Anne-Caroline Chausson s-au obținut foarte multe victorii.
În ziua de azi, sportivii își imping limitele mai mult și mai tare ca niciodată și implicit și a bicicletei lor. Așa că se începe o nouă pagină a istoriei gripshift-urilor. Noile modele, care sunt asteptate pe piață de ceva vreme, sunt concepute pentru transmisiile 2X10. Cursa inaugurală a acestor prototipuri a fost anul trecut în cadrul Campionatelor Mondiale de XC, unde Jaroslav Kulhavy a obținut o victorie categorică pe pământ Elvețian, în inima Alpilor la Champery. Din acel moment apariția noilor grip-uri a fost doar o chestiune de timp.
Gripshift-urile sunt concepute pentru a oferi precizie și aceste noi modele fiind reconcepute de la zero, sunt cele mai avansate manete de schimbător produse până în acest moment. Implicit vor fi mai ușoare decât triggerele Sram, fiind o opțiune serioasă atât pentru cei care doresc să aibă o bicicletă cât mai ușoară dar și pentru sportivii de elită care caută cea mai bună piesă. Atât familia XX cât și X.0 se va mari.
Gripshift-urile XX vor avea o carcasă de carbon fiind disponibile doar pentru transmisia 2x10, iar X.0 se vor găsi atât pentru 2x10 cât și pentru 3x10. Vor fi livrate cu cabluri de schimbător Gore Ride-On și manșoane de ghidon care se vor fixa de gripshift în interior și pe exterior vor fi lock-on.
Pot fi precomandate inclusiv de azi, însă data de livrare a lor va fi în Aprilie, însă îndată ce vom primi mai multe informații vă vom anunța și pe voi.
Până atunci fie că ești posesor de gripshift-uri sau nu, spor la pedală și la ... recenzii.
Vlad Sabău
Foto și info: SRAM
În ziua de azi, sportivii își imping limitele mai mult și mai tare ca niciodată și implicit și a bicicletei lor. Așa că se începe o nouă pagină a istoriei gripshift-urilor. Noile modele, care sunt asteptate pe piață de ceva vreme, sunt concepute pentru transmisiile 2X10. Cursa inaugurală a acestor prototipuri a fost anul trecut în cadrul Campionatelor Mondiale de XC, unde Jaroslav Kulhavy a obținut o victorie categorică pe pământ Elvețian, în inima Alpilor la Champery. Din acel moment apariția noilor grip-uri a fost doar o chestiune de timp.
Gripshift-urile sunt concepute pentru a oferi precizie și aceste noi modele fiind reconcepute de la zero, sunt cele mai avansate manete de schimbător produse până în acest moment. Implicit vor fi mai ușoare decât triggerele Sram, fiind o opțiune serioasă atât pentru cei care doresc să aibă o bicicletă cât mai ușoară dar și pentru sportivii de elită care caută cea mai bună piesă. Atât familia XX cât și X.0 se va mari.
Gripshift-urile XX vor avea o carcasă de carbon fiind disponibile doar pentru transmisia 2x10, iar X.0 se vor găsi atât pentru 2x10 cât și pentru 3x10. Vor fi livrate cu cabluri de schimbător Gore Ride-On și manșoane de ghidon care se vor fixa de gripshift în interior și pe exterior vor fi lock-on.
Pot fi precomandate inclusiv de azi, însă data de livrare a lor va fi în Aprilie, însă îndată ce vom primi mai multe informații vă vom anunța și pe voi.
Până atunci fie că ești posesor de gripshift-uri sau nu, spor la pedală și la ... recenzii.
Vlad Sabău
Foto și info: SRAM
Raporteaza
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!
Scrie un comentariu , fii primul ! :)