CNE #1 Bistritz Funduro: aliajul potrivit la început de sezon
CNE #1 Bistritz Funduro: aliajul potrivit la început de sezon
Autor:Maximilian Munteanu | 23 martie 2017
Brigada Bistritz Bike Shop e bine împământenită în scena de gravity din România; oameni care tac și fac. Dacă ești puțin atent o să îți dai seama că pentru ei trend-ul e mai puțin important decât pasiunea de ani de zile și decât caracterul care a rămas același; de la logo-ul lor, la bicicletele pe care s-au dat și se dau, până la intrarea în magazinul lui Miki, cu două gargoyles și până la muzica pe care o ascultă în mașină. Oamenii ăștia sunt metal de când îi știu, deci referința din titlu la amestecul de trasee de anul acesta nu putea fi altceva decât un aliaj. Mihai Hunyadi a.k.a. Miki ne explică lucrurile cele mai importante care țin de prima etapă din Cupa Națională de Enduro din 8-9 aprilie, Bistritz Funduro, un nume care promite o altă abordare pentru cursele altfel cam serioase de enduro. Ciuliți urechile și căscați ochii, deci!
Servus Miki! Ne grăbim spre noul sezon și începem cu un concurs de enduro printr-o zonă deja cunoscută pentru destui rideri. Spune-ne ceva despre trasee, fiindcă am înțeles că acest enduro e o mixtură între traseele din concursul ”La Brazi” de anul trecut și binecunoscutul traseu de la ”Flow Ride”. Cum ați ajuns la combinația asta? E adevărat că nu va mai exista Flow Ride?
Salut Maxi! Ai dreptate, specialele din CNE #1 Bistriţa sunt un mix al traseelor din concursul “La Brazi” şi “Flow Ride”, dar nu numai. Avem în plus linia cea mai veche din oraş, care datează din anii 2000, şi două linii noi, muncite acum, înainte de concurs. Din câte am înteles de la Angelo, vicepreşedintele Bistriţa DH, anul acesta nu o să se organizeze concursul “Flow Ride”.
Cărui tip de rideri li se adresează traseele de concurs? Începători sau mai degrabă cei experimentați?
Noi am pus întotdeauna siguranţa concurenţilor mai presus de orice, prin urmare pe toate specialele săriturile dificile vor avea linie de ocolire, diferenţa de nivel este de doar 230 m pe 2 km, nu avem zone foarte abrupte, deci toate specialele sunt prietenoase cu începătorii. În cazul în care vremea nu ţine cu noi, traselele fiind toate pe pământ galben, nivelul de dificultate, dar şi distracţia, o să crească considerabil!
Celebrul gap din traseul original de Flow Ride este și el în concurs?
Celebrul gap numit “Scapă Cine Poate” nu o să fie în concurs şi nici drop-ul din lemn cu gap și aterizare foarte precisă printre copaci.
Dincolo de schimbarea numelui fostei clase ”Open” în ”Hobby”, mai sunt și alte modificări aduse categoriilor?
Pe langă categoria Hobby, o să avem obişnuitele categorii Feminin, Juniori, Elite şi o categorie nouă în CNE, Masters.
Ați avut un sezon bogat anul trecut, cu evenimente de enduro, downhill, cross country și, din ce am văzut, și unele pentru copii. Ce ne rezervă anul 2017 dinspre brigada Bistritz Bike Shop?
În 2017 ne-am propus ca, pe lângă etapa CNE de la Bistriţa şi etapa CND de la Vatra Dornei, să organizăm din nou o cursă XCO în padurea Schullerwald şi în 1 Iunie un concurs de ciclism dedicat copiilor.
Din plenitudinea de evenimente rezultă că aveți o relație bună cu autoritățile. Cum vă susțin acestea în organizarea de concursuri?
Într-adevar, am reuşit să dezvoltăm în timp o relaţie foarte bună cu autorităţiile locale, în special cu Primăria Municipiului Bistriţa, care ne susţine şi financiar la etapa de Eduro.
Proaspăta pârtie de schi a Bistriței din Codrișor e deja celebră la nivel național. Să ne facem deja speranțe că ne vom da cu bicicleta în telescaun la Bistrița și că se întrevede un bike park în zonă?
Foarte curând se vor monta dispozitive petru urcare bicicletelor pe instalaţia de cablu, iar partea de trasee “oficiale” va intra în lucru după cum am înţeles, cel târziu anul viitor!
Unde ne petrecem anul acesta după concurs? Și cum îi convingi pe riderii de enduro, care se iau mai în serios decât downhillerii, să vină să bea o bere și un shot cu restul lumii?
O sa ne întâlnim la o poveste în Viena Bistro Cafe şi Borders Cafe, ambele situate în centrul vechi, foarte aproape una de cealaltă.
Una utilă pe final: unde se pot caza cei care vin la enduro la Bistrița? Aveți vreo relație preferențială cu vreo pensiune sau vreun hotel? Ponturi pentru luat masa prin Bistrița?
Pe pagina de înscrieri şi pe pagina de facebook a evenimentului o să găsiţi mai multe informatii legate de cazare, iar în ceea ce priveşte masa sunt foarte multe unităţi care servesc meniul zilei sau care au preţuri accesibile: Crama Veche (aproape de traseele de Enduro), Erin’s Pub, Pizzamania etc.
Mulțumim şi ne vedem la Bistrița la enduro!
Și eu mulţumesc !
------ ------ ------ ------ ------ ------
Miki dixit. Fără vorbărie multă, ferm și la subiect. Înscrierile se pot face AICI, pe pagina oficială a evenimentului, iar evenimentul de Facebook este ACESTA. Având în vedere excelenta reputație a bistrițenilor, avem toate motivele să ne vedem, deci, pe 8-9 aprilie în inima Ardealului pentru un weekend de dat și un lingou strașnic de distracție. Ah, și pentru niște metal! Luați de aici o clasică, să vă fie ziua mai bună:
Servus Miki! Ne grăbim spre noul sezon și începem cu un concurs de enduro printr-o zonă deja cunoscută pentru destui rideri. Spune-ne ceva despre trasee, fiindcă am înțeles că acest enduro e o mixtură între traseele din concursul ”La Brazi” de anul trecut și binecunoscutul traseu de la ”Flow Ride”. Cum ați ajuns la combinația asta? E adevărat că nu va mai exista Flow Ride?
Salut Maxi! Ai dreptate, specialele din CNE #1 Bistriţa sunt un mix al traseelor din concursul “La Brazi” şi “Flow Ride”, dar nu numai. Avem în plus linia cea mai veche din oraş, care datează din anii 2000, şi două linii noi, muncite acum, înainte de concurs. Din câte am înteles de la Angelo, vicepreşedintele Bistriţa DH, anul acesta nu o să se organizeze concursul “Flow Ride”.
Cărui tip de rideri li se adresează traseele de concurs? Începători sau mai degrabă cei experimentați?
Noi am pus întotdeauna siguranţa concurenţilor mai presus de orice, prin urmare pe toate specialele săriturile dificile vor avea linie de ocolire, diferenţa de nivel este de doar 230 m pe 2 km, nu avem zone foarte abrupte, deci toate specialele sunt prietenoase cu începătorii. În cazul în care vremea nu ţine cu noi, traselele fiind toate pe pământ galben, nivelul de dificultate, dar şi distracţia, o să crească considerabil!
Celebrul gap din traseul original de Flow Ride este și el în concurs?
Celebrul gap numit “Scapă Cine Poate” nu o să fie în concurs şi nici drop-ul din lemn cu gap și aterizare foarte precisă printre copaci.
Dincolo de schimbarea numelui fostei clase ”Open” în ”Hobby”, mai sunt și alte modificări aduse categoriilor?
Pe langă categoria Hobby, o să avem obişnuitele categorii Feminin, Juniori, Elite şi o categorie nouă în CNE, Masters.
Ați avut un sezon bogat anul trecut, cu evenimente de enduro, downhill, cross country și, din ce am văzut, și unele pentru copii. Ce ne rezervă anul 2017 dinspre brigada Bistritz Bike Shop?
În 2017 ne-am propus ca, pe lângă etapa CNE de la Bistriţa şi etapa CND de la Vatra Dornei, să organizăm din nou o cursă XCO în padurea Schullerwald şi în 1 Iunie un concurs de ciclism dedicat copiilor.
Din plenitudinea de evenimente rezultă că aveți o relație bună cu autoritățile. Cum vă susțin acestea în organizarea de concursuri?
Într-adevar, am reuşit să dezvoltăm în timp o relaţie foarte bună cu autorităţiile locale, în special cu Primăria Municipiului Bistriţa, care ne susţine şi financiar la etapa de Eduro.
Proaspăta pârtie de schi a Bistriței din Codrișor e deja celebră la nivel național. Să ne facem deja speranțe că ne vom da cu bicicleta în telescaun la Bistrița și că se întrevede un bike park în zonă?
Foarte curând se vor monta dispozitive petru urcare bicicletelor pe instalaţia de cablu, iar partea de trasee “oficiale” va intra în lucru după cum am înţeles, cel târziu anul viitor!
Unde ne petrecem anul acesta după concurs? Și cum îi convingi pe riderii de enduro, care se iau mai în serios decât downhillerii, să vină să bea o bere și un shot cu restul lumii?
O sa ne întâlnim la o poveste în Viena Bistro Cafe şi Borders Cafe, ambele situate în centrul vechi, foarte aproape una de cealaltă.
Una utilă pe final: unde se pot caza cei care vin la enduro la Bistrița? Aveți vreo relație preferențială cu vreo pensiune sau vreun hotel? Ponturi pentru luat masa prin Bistrița?
Pe pagina de înscrieri şi pe pagina de facebook a evenimentului o să găsiţi mai multe informatii legate de cazare, iar în ceea ce priveşte masa sunt foarte multe unităţi care servesc meniul zilei sau care au preţuri accesibile: Crama Veche (aproape de traseele de Enduro), Erin’s Pub, Pizzamania etc.
Mulțumim şi ne vedem la Bistrița la enduro!
Și eu mulţumesc !
------ ------ ------ ------ ------ ------
Miki dixit. Fără vorbărie multă, ferm și la subiect. Înscrierile se pot face AICI, pe pagina oficială a evenimentului, iar evenimentul de Facebook este ACESTA. Având în vedere excelenta reputație a bistrițenilor, avem toate motivele să ne vedem, deci, pe 8-9 aprilie în inima Ardealului pentru un weekend de dat și un lingou strașnic de distracție. Ah, și pentru niște metal! Luați de aici o clasică, să vă fie ziua mai bună:
Raporteaza
2 Comentarii
28 martie 2017 la 02:11
pantera, frate, pantera!
0
0
28 martie 2017 la 02:25
Păi dar cum altfel? ;) Dacă te uiți atent, multe articole de pe DirtBike au link-uri de muzică ascunse prin ele, pe post de easter eggs. :)
0
0
Scrie un comentariu
Promovează-ți afacerea aici !
Promovează-ți afacerea aici !