Agentul nostru undercover a fost weekend-ul ăsta la Frankfurt la prezentarea Trek 2013 şi ne-a trimis nişte imagini exclusive cu noua gamă gravitaţională a oamenilor din Waterloo, Wisconsin.
Ne iertaţi pentru calitatea imaginilor; încă nu am reuşit să învăţăm dronele aeropurtate DirtBike.ro să încadreze bine fotografiile şi să nu mai mişte din elice!
Deci, ce se întâmplă, dottore?
Familia Slash:
Privit de mulţi dintre utilizatorii mai conservatori şi mai reticenţi, care se temeau de prea mult bike de DH într-o asemenea bicicletă, ca un regres faţă de Scratch-ul de acum doi ani care acoperea perimetrul acesta de gamă, Slash-ul s-a dovedit în cele din urmă mai distractiv decât riff-urile de pe Welcome To The Jungle şi a fost îmbrăţişat rapid ce toată lumea. Lucrurile sunt simple: bicicletele polivalente trebuie să se axeze în mod evident pe datul la vale, că doar de acolo vin endorfinele, nu din secundele economisite la deal! Active Brake Pivot care funcţionează fără dubii, Mino Link pentru geometrie ajustabilă în zona unghiului de atac şi a înălţimii monoblocului.
La Slash avem următoarele repere de bază:
- acelaşi cadru de aluminiu cu ghidaj intern pentru conductele tijelor de şa ajustabile
- EVO Link uşurat de magneziu
- 160 mm faţă/spate
- RockShox Lyrik R / Fox 36 TALAS R / Fox 36 TALAS RLC custom cu cartuş FiT şi Kashima pe faţă
- shock-uri noi Fox Float CTD / Float CTD cu Kashima şi DRCV, reglate custom pentru Trek pe spate
- noi roţi Bontrager tubeless ready (carbon la Slash 9)
- angrenaje SRAM cu chainguide pentru două foi
- transmisii SRAM 2 x 10 (mix de la X.7 până la X.0) şi frâne Avid Elixir de diferite tipuri
- ghidon de carbon la Slash 9
- culori noi, evident
Imagini:
Familia Session:
Tind să cred că Session-ul nu mai are nevoie de nici o prezentare, având în vedere răspândirea lui globală şi distrugerea în masă a plutonului din Cupa Mondială prin intermediul comandoului de o persoană Aaron Gwin. Şi totuşi! Gama Session se ameliorează în mod logic, e îmbucurător să vezi două modele de aluminiu bine echipate unde alţii deja limitează oferta şi, ce e mai important, geometriile evoluate doar la versunile de carbon, conform ideii elitiste "Nu plăteşti maxim, nu primeşti ultima treaptă a evoluţiei!" Să fim sinceri! Nu are mai nimeni nevoie de mai mult decât un Session 8! Rafinesurile aduc avantaje reale în altă parte. Se menţine, pare-se, geometria cu Mino Link ajustabil în toată gama şi asta important încă de anul ăsta, fiindcă înseamnă că avantajele sunt accesibile şi pentru cei cu buget mai limitat. Şi aleluia! Există oficial XL-uri, după ce anul trecut existau doar alte L-uri mai mari. De ce e asta important? Bicicletele de downhill sunt, din păcate subdimensionate la majoritatea producătorilor, iar asta înseamnă că mulţi utilizatori normali de Medium au de fapt nevoie de Large, iar, logic, cei mai înalţi de Extra Large. Sincer, nu ştiu ce se întâmplă cu XS-urile ălea atunci... Problema mărimilor a fost subliniată în primii ani şi de presă şi e imoportant că un producător precum Trek este atent la acest gen de feedback şi că îl ia în serios. Foarte importantă este şi trecerea la noul standard Syntace pentru axul spate de 157 x 12 mm şi roţile Sun Ringle ADD tubeless-ready cu 28 de spiţe, ceea ce se traduce în mai puţine opţiuni de a înlocui o jantă, la nevoie.
Iată, deci, principalele caracteristici:
- cadre de aluminiu cu ABP, tehnologie Full Floater, Evo Link de aluminiu, protecţie de cadru integrată, gât E2 şi cursă de 210 mm pentru Session 8 şi 88
- cadru OCLV de carbon pentru Session 9.9, inclusiv Evo Link
- RockShox Boxxer Race/ Fox 40 RC2 FiT / Fox 40 FiT RC2 cu Hybrid Air, arcuri de titan şi Kashima pe faţă
- RockShox Kage (oare chiar îl montează de data asta?) / Fox DHX RC-2 reglat custom / Fox DHX RC-4 cu Kashima reglat custom pe spate
- noi roţi tubeless-ready de 28 de găuri (!) Sun Ringle ADD Comp şi Expert pentru Sesh 8 şi 88
- roţi DT Swiss cu butuci 240 şi jante FR 600 pe 32 de găuri pentru Session 9.9
- braţe Truvativ Descendant cu SRAM X.9 / X.0 şi frâne Avid Code R / Code 9 custom pe Session 8 şi 88
- set complet de Shimano Saint nou pe Session 9.9
- chainguide-uri MRP G2 şi gume Bontrager G4 Team Issue în toată gama
- culori noi dar nu prea (parcă s-a amestecat paleta de anul ăsta)
Fotografii:
Ultimul montaj video cu echipa de downhil Trek de la Mont Sainte Anne:
Corespondentul nostru special, acest Ionel Anonimiu Astigăriţei al jurnalismului de mountainbike din România, încheie aici şi îşi doreşte să vadă noile jucării cât mai rapid pe poteci!
O zi de dat vă urez!
Mx
Ne iertaţi pentru calitatea imaginilor; încă nu am reuşit să învăţăm dronele aeropurtate DirtBike.ro să încadreze bine fotografiile şi să nu mai mişte din elice!
Deci, ce se întâmplă, dottore?
Familia Slash:
Privit de mulţi dintre utilizatorii mai conservatori şi mai reticenţi, care se temeau de prea mult bike de DH într-o asemenea bicicletă, ca un regres faţă de Scratch-ul de acum doi ani care acoperea perimetrul acesta de gamă, Slash-ul s-a dovedit în cele din urmă mai distractiv decât riff-urile de pe Welcome To The Jungle şi a fost îmbrăţişat rapid ce toată lumea. Lucrurile sunt simple: bicicletele polivalente trebuie să se axeze în mod evident pe datul la vale, că doar de acolo vin endorfinele, nu din secundele economisite la deal! Active Brake Pivot care funcţionează fără dubii, Mino Link pentru geometrie ajustabilă în zona unghiului de atac şi a înălţimii monoblocului.
La Slash avem următoarele repere de bază:
- acelaşi cadru de aluminiu cu ghidaj intern pentru conductele tijelor de şa ajustabile
- EVO Link uşurat de magneziu
- 160 mm faţă/spate
- RockShox Lyrik R / Fox 36 TALAS R / Fox 36 TALAS RLC custom cu cartuş FiT şi Kashima pe faţă
- shock-uri noi Fox Float CTD / Float CTD cu Kashima şi DRCV, reglate custom pentru Trek pe spate
- noi roţi Bontrager tubeless ready (carbon la Slash 9)
- angrenaje SRAM cu chainguide pentru două foi
- transmisii SRAM 2 x 10 (mix de la X.7 până la X.0) şi frâne Avid Elixir de diferite tipuri
- ghidon de carbon la Slash 9
- culori noi, evident
Imagini:
Familia Session:
Tind să cred că Session-ul nu mai are nevoie de nici o prezentare, având în vedere răspândirea lui globală şi distrugerea în masă a plutonului din Cupa Mondială prin intermediul comandoului de o persoană Aaron Gwin. Şi totuşi! Gama Session se ameliorează în mod logic, e îmbucurător să vezi două modele de aluminiu bine echipate unde alţii deja limitează oferta şi, ce e mai important, geometriile evoluate doar la versunile de carbon, conform ideii elitiste "Nu plăteşti maxim, nu primeşti ultima treaptă a evoluţiei!" Să fim sinceri! Nu are mai nimeni nevoie de mai mult decât un Session 8! Rafinesurile aduc avantaje reale în altă parte. Se menţine, pare-se, geometria cu Mino Link ajustabil în toată gama şi asta important încă de anul ăsta, fiindcă înseamnă că avantajele sunt accesibile şi pentru cei cu buget mai limitat. Şi aleluia! Există oficial XL-uri, după ce anul trecut existau doar alte L-uri mai mari. De ce e asta important? Bicicletele de downhill sunt, din păcate subdimensionate la majoritatea producătorilor, iar asta înseamnă că mulţi utilizatori normali de Medium au de fapt nevoie de Large, iar, logic, cei mai înalţi de Extra Large. Sincer, nu ştiu ce se întâmplă cu XS-urile ălea atunci... Problema mărimilor a fost subliniată în primii ani şi de presă şi e imoportant că un producător precum Trek este atent la acest gen de feedback şi că îl ia în serios. Foarte importantă este şi trecerea la noul standard Syntace pentru axul spate de 157 x 12 mm şi roţile Sun Ringle ADD tubeless-ready cu 28 de spiţe, ceea ce se traduce în mai puţine opţiuni de a înlocui o jantă, la nevoie.
Iată, deci, principalele caracteristici:
- cadre de aluminiu cu ABP, tehnologie Full Floater, Evo Link de aluminiu, protecţie de cadru integrată, gât E2 şi cursă de 210 mm pentru Session 8 şi 88
- cadru OCLV de carbon pentru Session 9.9, inclusiv Evo Link
- RockShox Boxxer Race/ Fox 40 RC2 FiT / Fox 40 FiT RC2 cu Hybrid Air, arcuri de titan şi Kashima pe faţă
- RockShox Kage (oare chiar îl montează de data asta?) / Fox DHX RC-2 reglat custom / Fox DHX RC-4 cu Kashima reglat custom pe spate
- noi roţi tubeless-ready de 28 de găuri (!) Sun Ringle ADD Comp şi Expert pentru Sesh 8 şi 88
- roţi DT Swiss cu butuci 240 şi jante FR 600 pe 32 de găuri pentru Session 9.9
- braţe Truvativ Descendant cu SRAM X.9 / X.0 şi frâne Avid Code R / Code 9 custom pe Session 8 şi 88
- set complet de Shimano Saint nou pe Session 9.9
- chainguide-uri MRP G2 şi gume Bontrager G4 Team Issue în toată gama
- culori noi dar nu prea (parcă s-a amestecat paleta de anul ăsta)
Fotografii:
Ultimul montaj video cu echipa de downhil Trek de la Mont Sainte Anne:
Corespondentul nostru special, acest Ionel Anonimiu Astigăriţei al jurnalismului de mountainbike din România, încheie aici şi îşi doreşte să vadă noile jucării cât mai rapid pe poteci!
O zi de dat vă urez!
Mx
Raporteaza
1 Comentarii
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!
Felicitari Trek!
Multumesc Maximilian pentru articol!