Comunicat de presa
Meridian Taxi este prima companie de taxi care s-a alăturat campaniei de creştere a siguranţei rutiere "Drumul public este al tuturor". Inițiatorii, Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternarnativ în România (OPTAR) şi Comunitatea Bicicliştilor din Bucureşti (CBB), au semnat un parteneriat cu compania Meridian Taxi, ce are ca scop atenționarea călătorilor cu privire la riscurile deschiderii imprudente a portierei. Astfel, pe portierele din spate ale maşinilor taxi vor fi montate autocolante cu mesajul "Atenţie la biciclişti!".
Autocolantele sunt lipite pe uşile din spate în aşa fel încât pasagerii să le vadă în momentul în care urmează a deschide uşa. |
Demersul companiei Meridian Taxi denotă respect pentru siguranţa și viaţa participanţilor la trafic, precum şi interesul de a promova măsuri de încurajare a utilizării modurilor de transport alternative, prin sporirea siguranţei în trafic.Totodată, prin parteneriatul încheiat, se face dovadă de responsabilitate faţă de cetăţenii care aleg să utilizeze bicicleta ca mijloc de transport urban.
Meridian Taxi este prima firmă de transport în comun care s-a alăturat campaniei de conştientizare. |
"In România, legislația rutiera nu pune accent pe siguranța categoriilor vulnerabile de participanți la trafic: pietonii și bicicliștii. De aceea, acest parteneriat este important pentru mesajul pe care vrem să-l transmitem: ne dorim mai multa siguranță pe străzi. Iar colaborarea cu firma Meridian Taxi face dovada faptului că, de multe ori, astfel de măsuri se pot aplica simplu, prin bunavoința și prin înțelegerea problemelor celorlalți." a precizat Marian Ivan, președinte al OPTAR.
"Creșterea siguranței rutiere reprezintă o prioritate pentru compania Meridian Taxi. Am ales să ne implicăm în această campanie pentru a ajuta la constientizarea pericolelor la care sunt supuși participanții la trafic. " spune Lucian Marin, Director Executiv Meridian Taxi.
Campania "Drumul public este al tuturor" vizează creşterea siguranţei pe drumurile publice pentru toţi participanţii la trafic. Campania va fi îndreptată și catre compania de transport în comun (RATB). Prin implicarea tuturor companiilor de transport public se preconizează reducerea numărului de accidente rutiere, precum şi încurajarea utilizării transportului alternativ.
Raporteaza
9 Comentarii
27 martie 2014 la 14:09
Faptul ca-i obliga patronii sa puna astea acuma nu inseamna ca sunt si prietenosi, desi stiu ca nu-s toti rai dar in mare parte (cam 80\%) nu prea respecta regulile de circulatie, taiat benzi, nesemnalizari, stationari interzise, daca le atragi atentia risti sa te ciomageasca, e un inceput dar sper ca soferii din acele taxiuri sa dea exemplul de pe abtipild.
0
0
27 martie 2014 la 21:35
Interesant! Ma intreb daca cei care pseudo-conduc taxiurile sunt constienti de mesajele respective. Cel mai probabil este doar o campanie de publicitate pentru firma de taxi. Daca vor cu adevarat sa faca ceva, este sa tina astfel de cursuri cu soferii, iar daca constata abateri sa ia masuri. Oricum, chiar si varianta cu stiker-ele este mai mult decat nimic.
0
0
28 martie 2014 la 00:10
pai nu prea ai habar ce scrie pe masina. Din moment ce se cred regii soselelor :)) si cu 100 de masini in intersectie ei tot nu semnalizeaza.
0
0
28 martie 2014 la 00:11
*ai = au (sorry de typo)
0
0
28 martie 2014 la 10:59
Excelenta idee! săptămâna asta mi-am luat o ușă de la o domnișoară care a sărit din taxi!
1 Zoltan Balint
0
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!