DirtBike Youth Development 2019 - Cine primește bicicleta?

Autor: Maximilian Munteanu | 4 iunie 2019

Iată rezultatele FINALE pentru campania DirtBike Youth Development 2019:

Dragi prieteni!

În primul rând, jos pălăria și multe mulțumiri pentru susținerea acestei campanii!

Am stat, am rumegat și am decis. Dar mai întâi, avem niște vești bune pentru voi! Așa cum ne așteptam, odată ce am lansat această campanie, lumea început să strângă rândurile și să suplimenteze bugetul de premiere. Un om de bine din Sighet s-a oferit să-l ajute pe unul dintre participanții care au rămas fără biciclete, un vechi prieten din Mureș ne-a spus că și el contribuie cu o pereche de încălțări, altcineva din Odorhei ne-a trimis o pipă nouă și niște manșoane, un tânăr din București a expediat un set fain de efecte de la Loose Riders Global Alliance, iar de acasă, de la Brașov, mai adunăm un neckbrace și o cască full-face, care merg numai bine cu un bike de downhill. Dar am rămas cu gura căscată când ne-a scris Alex din București și ne-a spus că ne dă pentru această campanie încă o bicicletă, întâmplător mai bună decât cea pe care o avem noi. Prin urmare, facem ce e mai logic: cu ajutorul vostru dăm nu una, ci două biciclete!

Article Image 2

Giant-ul DH Team se duce la Câmpulung, la Andrei Iustin, care se dă binișor, din ce am văzut, e liniștit, la locul lui și e numai zâmbet. Sperăm să-l ajute o bicicletă cu suspensii la și mai multe zâmbete!

Cealaltă bicicletă, pe care o ținem încă surpriză, ca să se bucure și mai mult cel care o va primi, va pleca la Sibiel, la Ilie Pipernea. Ilie ne-a impresionat prin atitudine, prin dat, dar nu în ultimul rând prin dorința lui de a pune mâna pe lopată și de a face și pentru alții. Credem că el poate fi un exemplu nu doar pentru tinerii rideri, ci pentru oricine se dă pe mountainbike la noi în țară. Sperăm să-și păstreze atitudinea și să se dea mult și bine!

Încercăm să distribuim echitabil și restul de goodies pe care le-am primit în cadrul campaniei.

Da, știm, sună clișeic, dar cel mai greu nu a fost să-i alegem pe cei doi de mai sus, ci să nu-i alegem pe ceilalți tinerei, fiindcă fiecare dintre ei a avut un caz demn de această campanie. Ne-am dori să putem da câte o bicicletă fiecărui copil de la noi din țară care-și dorește una. Nu putem face asta, dar ce putem face este să clădim comunități mai puternice și să fim un pic mai atenți la nevoile celor de lângă noi. Știm că multe lucruri se pot rezolva pe cale locală, fiindcă oameni inimoși există pe peste tot, iar acesta este poate cel mai important lucru pe care ni l-a demonstrat această campanie.

Ne luăm rămas bun pe moment, dar nu înainte de a anunța că vom mai face cel puțin un material de follow-up cu Andrei și cu Ilie, pe care-l vom publica în viitorul apropiat, și că ne gândim și pe viitor la încă o asemenea campanie, poate mai bună!

Mulțumim frumos, ne înclinăm!