Forum

Subiect: Frane Shimano Deore M615 (2014)

#110839

Bogdan Zaharia
Postat de Bogdan Zaharia
Subiect deschis de la 25 iunie 2014 la 11:31
Raporteaza
Durata de utilizare: 7 luni
Pret: 500 lei setul sau 245 lei fata si 255 lei spate (asta este media de pret la majoritatea magazinelor)
Alte frane folosite: mecanice avid bb5 si bb7, hidraulice avid juicy 3,5,7, elixir 5,R, code R si cel cu rulmenti la maneta;

Descriere: Modelul nou de deore are etrier ca si surorile lui mai scumpe (slx, xt si xtr) si accepta placute mai mari si chiar cu radiator. Puterea de franare este mai mare ca la modelul precedent si peste gama elixir de la avid. Ca si putere le situez undeva intre elixir si elixir trail (cel cu 4 pistoane pe etrier).

Avantaje: -pret mic in comparatie cu performanta si calitatea lor;
-usor de reglat si aerisit;
-cu placute metalice franeaza aproape la fel de puternic ca xt-urile;
- I-Spec b, pentru montarea shifterelor pe colierul manetei de frana;

Dezavantaje: -placutele organice, care au performante slabute in comparatie cu cele metalice;
- greutate mai mare ca la alte modele de la concurenta;

Concluzie: Frane excelente pentru pret. Le montezi si uiti de ele. Cu un upgrade ulterior la placute metalice, li se sporeste puterea de franare si mai mult.

Nota: 9/10
Postat de Bogdan Zaharia editat la 25 iunie 2014 la 21:38
0
0
Durata de utilizare: 7 luni
Pret: 500 lei setul sau 245 lei fata si 255 lei spate (asta este media de pret la majoritatea magazinelor)
Alte frane folosite: mecanice avid bb5 si bb7, hidraulice avid juicy 3,5,7, elixir 5,R, code R si cel cu rulmenti la maneta;

Descriere: Modelul nou de deore are etrier ca si surorile lui mai scumpe (slx, xt si xtr) si accepta placute mai mari si chiar cu radiator. Puterea de franare este mai mare ca la modelul precedent si peste gama elixir de la avid. Ca si putere le situez undeva intre elixir si elixir trail (cel cu 4 pistoane pe etrier).

Avantaje: -pret mic in comparatie cu performanta si calitatea lor;
-usor de reglat si aerisit;
-cu placute metalice franeaza aproape la fel de puternic ca xt-urile;
- I-Spec b, pentru montarea shifterelor pe colierul manetei de frana;

Dezavantaje: -placutele organice, care au performante slabute in comparatie cu cele metalice;
- greutate mai mare ca la alte modele de la concurenta;

Concluzie: Frane excelente pentru pret. Le montezi si uiti de ele. Cu un upgrade ulterior la placute metalice, li se sporeste puterea de franare si mai mult.

Nota: 9/10
Postat de Bogdan Zaharia editat la 25 iunie 2014 la 21:38
0
0
Durata de utilizare: 7 luni
Pret: 500 lei setul sau 245 lei fata si 255 lei spate (asta este media de pret la majoritatea magazinelor)
Alte frane folosite: mecanice avid bb5 si bb7, hidraulice avid juicy 3,5,7, elixir 5,R, code R si cel cu rulmenti la maneta;

Descriere: Modelul nou de deore are etrier ca si surorile lui mai scumpe (slx, xt si xtr) si accepta placute mai mari si chiar cu radiator. Puterea de franare este mai mare ca la modelul precedent si peste gama elixir de la avid. Ca si putere le situez undeva intre elixir si elixir trail (cel cu 4 pistoane pe etrier).

Avantaje: -pret mic in comparatie cu performanta si calitatea lor;
-usor de reglat si aerisit;
-cu placute metalice franeaza aproape la fel de puternic ca xt-urile;
- I-Spec b, pentru montarea shifterelor pe colierul manetei de frana;

Dezavantaje: -placutele organice, care au performanta slaba in comparatie cu cele metalice;
- greutate mai mare ca la alte modele de la concurenta;

Concluzie: Frane excelente pentru pret. Le montezi si uiti de ele. Cu un upgrade ulterior la placute metalice, li se sporeste puterea de franare si mai mult.

Nota: 9/10
Postat de Bogdan Zaharia la 25 iunie 2014 la 21:38
0
0
Durata de utilizare: 7 luni
Pret: 500 lei setul sau 245 lei fata si 255 lei spate (asta este media de pret la majoritatea magazinelor)
Alte frane folosite: mecanice avid bb5 si bb7, hidraulice avid juicy 3,5,7, elixir 5,R, code R si cel cu rulmenti la maneta;

Descriere: Modelul nou de deore are etrier ca si surorile lui mai scumpe (slx, xt si xtr) si accepta placute mai mari si chiar cu radiator. Puterea de franare este mai mare ca la modelul precedent si peste gama elixir de la avid. Ca si putere le situez undeva intre elixir si elixir trail (cel cu 4 pistoane pe etrier).

Avantaje: -pret mic in comparatie cu performanta si calitatea lor;
-usor de reglat si aerisit;
-cu placute metalice franeaza aproape la fel de puternic ca xt-urile;
- I-Spec b, pentru montarea shifterelor pe colierul manetei de frana;

Dezavantaje: -placutele organice, care au performanta slaba in comparatie cu cele metalice;
- greutate mai mare ca la alte modele de la concurenta;

Concluzie: Frane excelente pentru pret. Le montezi si uiti de ele. Cu un upgrade ulterior la placute metalice, li se sporeste puterea de franare si mai mult.

Nota: 9/10
Postat de Bogdan Zaharia la 25 iunie 2014 la 21:38
0
0
Salut!

E o parere personala ca Deore are putere de franare mai mare decat Elixir, eu nu o impartasesc.
Au o modulatie mai slaba si sunt mai brutale, insa forta de franare nu mi s-a parut mai mare (eu am XT 785 si am mers pe mai multe modele Elixir).

Per ansamblu, tinand cont de problemele de fiabilitate de la Avid, recomand calduros franele Shimano.
Postat de Iulian Florea la 23 septembrie 2014 la 15:14
0
0
Daca tot incepe sezonul rece, aveti idee cum se comporta franele shimano pe ger? Din cate am citit uleiul mineral, comun pt toate modelele Shimano, nu se impaca prea bine cu temperaturile negative. Eu de cateva sezoane am folosit doar Formula si Avid, ma bate un gand sa trec pe Shimano... dupa ce am testat generatia actuala si am ramas placut impresionat. Din pacate nu am avut ocazia sa o testez si la o tura de iarna.
Postat de Valeriu Ionascu la 23 septembrie 2014 la 15:52
0
0
Am citit si eu o seama de posturi ale unor oameni care se plangeau de comportamentul franelor Shimano in conditii de temperatura scazuta. Din experienta mea, am mers iarna atat cu modelul mai vechi de SLX (665 cred) cat si cu Saint si nu am intampinat probleme. Am mers 3 sezoane, probabil pe temperaturi care nu erau mai mici de -12 -15 grade si forta de franare a fost mereu suficienta, iar scurgeri nu au aparut. Singura diferenta sesizata, a fost la nivelu manetelor, actiunea acestora fiind mai putin fina. (mergeau mai greu).

Bafta,
Florian
Postat de Florian Nazdravan la 24 septembrie 2014 la 05:50
0
0
as avea de adaugat un lucru la manete. au marginea taioasa. eu am patit sa imi alunece mana de pe ghidon in spre manete, de cateva ori si a fost destul de dureros
Postat de Alin Virsescu la 3 octombrie 2014 la 22:58
0
0
Cele mai bune frana raport calitate/pret. Placute metalice cu radiator si discuri icetech si mergi pe oriunde si in orice conditii.
Postat de Oprica Ciureanu la 25 mai 2016 la 08:20
0
0
Le am si eu pe un scott spark de cateva saptamani. Se simte diferenta intre ele si slx m675 care le folosesc de mai bine de un an.
Parca nu reusesc la 615 sa franez fara sa blochez roata...:(((
Postat de Ioan Ioan la 26 mai 2016 la 15:58
0
0
500 lei in 2014, iar acum in 2017 sunt 600 lei ?? De ce?
Postat de Heres Mihai la 14 februarie 2017 la 20:47
0
0
Că nu știi să cauți.
Postat de Florin Dandu la 14 februarie 2017 la 20:56
0
0
Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads