Durata de folosire: 16 luni
Domeniul de folosire: Cross Country si All Mountain
Pret: 660 ron (www.bikexcs.ro)
Avantaje:
-usoara la banii astia ~ 2kg
-reglaj lock out,care ajuta foarte mult atunci cand mergi pe asfalt si nu mai ai nevoie ca furca sa culiseze si sa te oboseasca
-fiind Solo Air ai posibilitatea de a regla presiune (cat de tare/moale vei sa fie furca)
-culiseaza bine,absorband si denivelarile mici (pietre,radacini etc)
-daca este folosita pentru ceea ce a fost concputa,adica Cross Country/Trail este extrem de rezistenta
-si reglajul de rebound poate fi considerat un avantaj,insa eu nu prea l-am folosit
-aspect frumos
-usor de servisat - cu ajutorul acestui filmulet http://www.youtube.com/watch?v=S96Z-5Z7nCY si cu manualul celor de la Rock Shox http://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/2011-tora-technical-manual.pdf ,in care explica foarte,foarte bine toti pasii servisari, am reusit sa fac singur service-ul furcii)
Dezavantaje:
-nu are U-Turn,deci cursa furcii nu se poate modifica din exterior (zic asta pentru ca daca desfaci furca si scoti un distantier,poti modifica cursa astfel la 130mm)
-nu are prindere pentru frana V-Brake
-din ce am auzit si din ce am vazut la a mea,potcoava e cam firava,adica exista mici (foarte mici) discrepante intre bratul stang si bratul drept,unul mai sus altul mai jos
Concluzie:
Este o furca excelenta penru cei care practica Cross Country ca hobby dar si pentru incepatorii in acest domeniu care se duc si la concursuri.Cartusul Solo Air o face sa fie accesibila pentru toate categoriile de rideri,de la cei mai usori,la cei mai grei.
Detalii tehnice:
Intended Application: XC, All Mountain
Solo Air
Travel: 100mm, Travel Adjust: All Travel 80/100/130mm
Weight: 2071g (4.5 lbs)
Spring: Solo Air, Spring Adjust: Air pressure via single Schrader valve
Damping: Motion Control, Damping Adjust: External rebound, compression and lockout, PopLoc remote option
Lowers: Magnesium, with bosses
Crown: Forged, hollow, 6061 T-6 aluminium
Nota: 8,5/10
