Speedboxul este compatibil cu modele Specialized Turbo Levo SL cu motor MAHLE. Speedboxul nu poate fi detectat de sistemul de diagnoza, este sigur si nu afecteaza motorul. Transportul prin curier este inclus in pret. Pentru o livrare promta trimite-mi SMS cu adresa la numarul de telefon din anunt. Chipul poate fi returnat cu restituirea sumei mai putin costurile de transport. Se ofera garantie si suport technic pe toata durata de viata a chipului. Speed tuning chipul este o soluție excelenta de eliminare a limitării vitezei la 25 km/h pentru E-bike-uri. Acest chip iți permite să folosești bicicleta la potențialul ei maxim și să mergi cu viteze mai mari cu suport complet din partea motorului. Instalarea Chipul este mic și ușor de conectat, astfel necesită un spațiu redus de instalare. Conectarea este simplă și nu poate fi conectat greșit. Se scoate mufa tată a senzorului de viteză din motor, se introduce în cea mamă a chipului, iar mufa tată a chipului se introduce în motor, deci chipul se înseriază între motor și senzorul de viteză. La instalare mufele trebuie apăsate foarte bine pană când se aude un click înfundat. Altfel funcționarea poate să fie intermitentă iar warning-ul pentru senzorul de viteza să apară, verificați ca mufele să fie bine apăsate și reporniți bicicleta. Chipul poate fi ușor îndepărtat și nu poate fi detectat de sistemul de diagnoză al bicicletei deoarece el simulează un comportament normal al bicicletei. Calibrarea Calibrarea mărimii roții: mărimea default setată în chip este de 2240 mm (aprox. 27.5”x2.6) Pentru a intra în modul de calibrare stingeți bicicleta, țineți apăsat pe butonul de pe chip (marcat cu punctul alb sau negru pe corpul chipului, îl strângeți între degete pe partea lată) și menținând butonul apăsat porniți bicicleta, după ce pe ecran apare viteza de 20km/h sau apropiată, apăsați rar pe buton urmărind să ajungeți la o valoare cat mai apropiata de 20.0km/h. Daca valoarea afișată este mai mare de 20 km/h apăsați de mai multe ori până ajunge din nou la 19.X km/h și urcă la fiecare apăsare. După ce ați ajustat-o cat mai aproape de 20.0 km/h, așteptați 30 de secunde până când valoarea afișată dispare de pe ecran și este memorată în chip. Această calibrare poate fi făcută de fiecare dată când chipul este instalat pe o noua bicicletă. Gama de mărimi începe de la 2150 mergând până la 2500 și la fiecare apăsare este crescuta cu 10mm, când ajunge la maxim o ia de la început. Ex. după ce intrăm în modul de calibrare, pe ecran e afișată valoarea de 20.3 km/h la următoarea apăsare viteza urcă la 20.4 km/h (pot exista situații când o apăsare de buton să incrementeze cu mai mult sau mai puțin de 0,1 km/h) continuăm să apăsăm rar și să urmărim cum creste viteza până la 21.X km/h sau 22 km/h după care ea apoi scade la 19.X km/h, de ex. 19.7 km/h apăsând încă o dată viteza urcă la 19.8 km/h, după fiecare apăsare așteptăm câteva secunde ca viteza afișată pe ecran să se stabilizeze, mai apăsăm încă odată, ea urcă la 19.9 km/h, mai apăsăm încă odată, iar pe ecran este afișată viteza de 20.0 km/h, în acest moment chipul este calibrat corect cu motorul, acum așteptăm fără să mai apăsăm pe buton până când această valoare dispare de pe ecran și este memorată. Selectarea modurilor Chipul integrează mai multe moduri care pot fi selectate folosind switch-ul de pe chip (marcat cu punctul alb sau negru pe corpul chipului), după selectare, pe ecranul bicicletei este afișată pentru câteva secunde viteza corespunzătoare codului pentru modul selectat. Nu stingeți bicicleta până când această cifră nu dispare de pe ecran și este afișată cifra 0. Modul odată selectat el rămâne memorat și activ la fiecare pornire. • Modul 22: acesta este modul default setat în chip - Pana la viteza de 22.2 km/h motorul vede și afișează viteza reala a bicicletei. - Peste această viteză reală a bicicletei, viteza afișată este transformată astfel: - Cifra zecilor rămâne constantă 2 iar cifra unităților și a zecimalelor afișează viteza reală de ex. 28 km/h vor fi afișați ca 22.8 km/h, 30 km/h vor fi afișați ca 23.0 km/h, 47 km/h vor fi afișați ca 24.7 km/h, etc. - Peste viteza de 50 km/h motorul vede și afișează viteza reală a bicicletei fără să mai ofere suport. - Acest tip de tuning păstrează cat mai natural suportul motorului. Pe coborârile lungi unde suportul din partea motorului nu este necesar, vitezele mai mari de 50 km/h vor fi afișate pe ecran, astfel viteza maxima înregistrată de computer va fi cea reala. Kilometri înregistrați când se merge cu viteze cuprinse intre 22.2 - 50 km/h vor fi mai putini. Ex. dacă mergem o oră cu o viteză de 30km/h se vor înregistra doar 23km iar dacă mergem cu 40km/h se vor înregistra doar 24km. • Modul 11: - Până la viteza de 11.1 km/h motorul vede și afișează viteza reală a bicicletei. - Peste această viteză reală a bicicletei viteza afișată este transformată astfel: - Cifra zecilor rămâne constantă 1 iar cifra unităților și a zecimalelor afișează viteza reală de ex. 15 km/h vor fi afișați ca 11.5 km/h, 30 km/h vor fi afișați ca 13.0 km/h, 48 km/h vor fi afișați ca 14.8 km/h, 99 km/h vor fi afișați ca 19.9km/h - Acest tip de tuning păstrează un suport natural din partea motorului și ajută la înregistrarea unui număr redus de km în motor pentru cei interesați să revândă bicicleta cu km puțini. Kilometri înregistrați când se merge cu viteze cuprinse intre 11.1 - 99 km/h vor fi mai putini. Ex. dacă mergem o oră cu o viteză de 30km/h se vor înregistra doar 13km iar dacă mergem cu 40km/h se vor înregistra doar 14km. • Modul 8: - Viteza este afișată pe jumătate iar km sunt înregistrați pe jumătate începând cu viteze mai mari de 4km/h, în modul walk este afișată viteza reală a bicicletei. - Acest mod are avantajul citirii ușoare a vitezei și înmulțirea ei cu 2 pentru a știi cu ce viteza mergi. - Acest tip de tuning oferă un suport bun din partea motorului și ajută la înregistrarea unui număr scăzut de km în motor pentru cei interesați să revândă bicicleta cu km puțini. Utilizarea La pornirea bicicletei tuning-ul pornește automat. Dacă se dorește ca tuning-ul să fie dezactivat atunci magnetul de pe roată sau de pe disc trebuie să fie în dreptul senzorului în momentul când pornim bicicleta, iar pe ecran după pornire va fi afișată viteza de 25 km/h (sau apropiată) pentru câteva secunde indicând că limita este activă (funcția de chip tuning este dezactivată) iar bicicleta va funcționa ca și cum nu ar fi instalat un chip. La următoarea pornire daca magnetul nu este în dreptul senzorului tuning-ul va fi din nou activ. Acest chip nu solicită suplimentar motorul, adică pe o urcare suficient de abruptă pe care o faci cu o viteză de 15-20km/h fără chip, motorul este la fel de solicitat ca pe un drum plat pe care vei merge cu 30-40 km/h cu ajutorul chipului. Acest chip te ajută să scapi de enervantul moment când la 25km/h rămâi fără suport din partea motorului asigurându-ți un mers fluent și un parcurs omogen.
Scrie o recenzie , fii primul ! :)
Postează un comentariu sau o recenzie despre acest produs, dacă l-ai folosit sau l-ai testat. Ajută și alte persoane să aleagă produse de calitate!
Fii vizibil pe DirtBike.ro - cel mai mare portal de biciclete și echipamente din România !