SpeedBox E-bike chip delimitare Bosch SmartSystem , PerformanceLine SX
49999 lei
Curier Rapid
Descriere

Speedboxul este compatibil cu modelele de motoare Bosch Performance Line CX Smart System si Performance Line SX. Speedboxul nu poate fi detectat de sistemul de diagnoza, este sigur si nu afecteaza motorul. Transportul prin curier este inclus in pret. Pentru o livrare promta trimite-mi SMS cu adresa la numarul de telefon din anunt. Chipul poate fi returnat cu restituirea sumei mai putin costurile de transport. Se ofera garantie si suport technic pe toata durata de viata a chipului. Chipul nu merge la motoarele cu magnetul pe valva pentru ca senzorul de viteza este in interiorul motorului si nu se poate inseria chipul, pentru a putea instala acest chip la sistemele cu magnet pe valva ele trebuie convertite la magnet pe disc si senzor de viteza extern, asta se face la un dealer Bosch cu acordul producartorului bicicletei. Descrieire: Speed tuning chipul este o solutie excelenta de eliminare a limitarii de viteza la 25 km/h pentru E-bike-uri. Acest chip iti permite sa folosesti bicicleta la potentialul ei maxim si sa mergi cu viteze mai mari cu suport complet din partea motorului. Chipul este mic si usor de conectat, astfel necesita un spatiu redus de instalare. Conectarea este simpla si nu poate fi conectat gresit. Se scoate mufa tata a senzorului din motor, se introduce in cea mama transparenta a chipului apasand-o cat mai bine pana cand pini au intrat complet, iar mufa tata a chipului se introduce in motor, deci chipul se inseriaza intre motor si senzorul de viteza. Chipul poate fi usor indepartat si nu poate fi detectat de sistemul de diagnoza al bicicletei deoarece el simuleaza un comportament normal al bicicletei. La instalare mufele trebuie apasate foarte bine pana cand se aude un click infundat altfel funtionarea poate sa fie intermitenta iar warningul pentru senzorul de viteza sa apara, verificati ca mufele sa fie bine apasate si reporniti bicicleta. Chipul integreaza mai multe moduri care pot fi selectate folosind switchul de pe chip, dupa selectare, pe ecranul bicicletei este afisata pentru cateva secunde viteza corespunzatoare codului pentru modul selectat. Modul odata selectat el ramane memorat si activ la fiecare pornire. • Modul 22: acesta este modul default setat in chip - Pana la viteza de 22.2 km/h motorul vede si afiseaza viteza reala a bicicletei. - Peste acesta viteza reala a bicicletei viteza afisata este transfromata astfel: - Cifra unitatilor si a zecimalelor afiseaza viteza reala de ex. 28 km/h vor fi afisati ca 22.8 km/h, 30 km/h vor fi afisati ca 23.0 km/h, 47 km/h vor fi afisati ca 24.7 km/h, etc. - Peste viteza de 50 km/h motorul vede si afiseaza viteza reala a bicicletei fara sa mai ofere suport. - Acest tip de tuning pastreaza cat mai natural suportul motorului. Pe coborarile lungi unde suportul din partea motorului nu este necesar, vitezele mai mari de 50 km/h vor fi afisate pe ecran astfel viteza maxima inregistrata de computer va fi cea reala. Kilometri inregistrati cand se merge cu viteze cuprinse intre 22.2 - 50 km/h vor fi mai putini. Ex. daca mergem o ora cu o viteza de 30km/h se vor inregistra doar 23km iar daca mergem cu 40km/h se vor inregistra doar 24km. La pornirea bicicletei tuningul porneste automat. Daca se doreste ca tuningul sa fie dezactivat atunci magnetul de pe roata sau de pe disc trebuie sa fie in dreptul senzorului in momentul cand pornim bicicleta, iar pe ecran dupa pornire va fi afisata viteza de 25 km/h (sau apropiata) pentru cateva secunde indicand ca limita este activa iar bicicleta va functiona ca si cum nu ar fi instalat un chip. La urmatoarea pornire daca magnetul nu este in dreptul senzorului tuningul va fi din nou activ. Acest chip nu solicita motorul suplimentar, adica pe o urcare suficient de abrupta pe care o faci cu o viteza de 15-20km/h fara chip, motorul este la fel de solicitat ca pe un drum plat pe care vei merge cu 30-40 km/h cu ajutorul chipului. Acest chip te ajuta sa scapi de enervantul moment cand la 25km/h ramai fara suport din parte motorului asigurandu-ti un mers fluent si un parcurs omogen. Calibrarea marimii rotii: marimea default setata in chip este de 2240 mm (aprox. 27.5”x2.6) Pentru a intra in modul de calibrare stingeti bicicleta, tineti apasat pe butonul de pe chip si mentind butonul apasat porniti bicicleta, dupa ce pe ecran apare viteza de 20km/h sau apropiata, apasati rar pe buton urmarind sa ajungeti la o valoare cat mai apropiata de 20.0km/h. Daca valoarea afisata este mai mare de 20 km/h apasati de mai multe ori pana ajunge din nou la 19km/h si urca la fiecare apasare. Gama de marimi incepe de la 2100 mergand pana la 2350 si la fiecare apasare este crescuta cu 10mm, cand ajunge la maxim o ia de la inceput. Dupa ce ati ajustat-o cat mai aprope de 20.0km asteptati 30 secunde pana cand dispare de pe afisaj si este memorata in chip. Aceasta calibrare poate fi facuta de fiecare data cand chipul este instalat pe o noua bicicleta.

Actualizat: Vizualizări: 342ID: 26120
Trimite anunțul
Raporteaza
Cum să te ferești de înșelătorii, citește aici

Scrie o recenzie , fii primul ! :)

Postează un comentariu sau o recenzie despre acest produs, dacă l-ai folosit sau l-ai testat. Ajută și alte persoane să aleagă produse de calitate!

Mai multe anunțuri ale acestui vânzător

vezi tot
Promovarea ta aici!
Google Ads

Anunțuri similare

vezi tot

Alte anunțuri din acceași categorie

toate produsele din această categorie
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads