Marzocchi 2008

Marzocchi 2008

Postat la: 9 iulie 2007

Cea mai mare veste care a venit in legatura cu linia de furci pe 2008 de la Marzocchi e ca nu vor mai

fi produse in Italia. La fel ca si majoritatea rivalilor lor, Marzocchi isi va produce furcile in Taiwan.

Aceasta decizie grea a fost luata nu din cauza presiunii de a avea preturi competitive, ci din cauza

cererii tot mai mari a produselor OEM de la companiile producatoare de biciclete si a timpului scurt in

care aceste companii doresc sa primeasca produsele. Cei de la Marzocchi spun ca Taiwan e cel mai bun loc

din lume pentru producerea de piese din magneziu, pentru ca acolo este cea mai buna tehnologie in acest

sens.



Proiectarea si testarea vor fi facute in Italia si toate furcile Marzocchi aftermarket vor fi

verificate si reglate in Italia. Cartusele de amortizare (ETA, circuite ATA etc) vor fi facute in

continuare in Italia, probabil pana cand Marzocchi va gasi un loc unde acestea se vor putea produce la fel

de bine. Garantia va fi decenta: 3 ani. Preturile nu vor fi mai mici, vor fi chiar poate un pic mai

mari.



Celalalt aspect important al seriei 2008 de la Marzocchi este ca au mai scos din greutate din

majoritatea furcilor, astfel reputatia lor de "fiabile dat grele" nu mai e valabila. Au reproiectat

bratele inferioare si potcoava (forma de "M" aproape ca nici nu se mai observa). Tuburile placate cu

nichel sunt mai rezistente si mai usoare. De exemplu, un Marzocchi XC 700 ATA cantareste 1.66 kg,

comparativ cu un Fox Float la 1.73 kg, un 55 ATA cantareste 2.11 kg comparativ cu un Fox Float 36 RC2 cu

2.29 kg, un 888 ATA cantareste 2.9 kg fata de un Rock Shox Boxxer World Cup la 3.12 kg.



Noile tehnologii pentru 2008:



TST Micro


Varianta evoluata a TST5. In loc de cele 5 trepte pe care le avea TST5, TST Micro regleaza taria furcii

de la moale la lock-out intr-un mod continuu, facand astfel posibil reglajul fin.



TST2


Varianta mai simpla a TST (trail selection technology) fara reglaj fin



RC3


Pentru furcile de Freeride si DH. Se pot regla revenirea si high/low speed compression (compresia

furcii in functie de viteza). Pe 888 exista si un reglaj de volum pentru a schimba volumul intern de aer

(comparabil cu schimabrea nivelului de ulei).



RV


In mare este amortizarea revenirii in functie de viteza.



ATA


Air Travel Adjust. Se poate regla o plaja de 40 mm de cursa cu o amortizare comparabila cu cea pe arc.

Cate o valva de aer in partea de sus pentru compartimentele de aer negativ si pozitiv si cate o a doua

valva in partea de jos pentru a regla progresivitatea amortizarii la sfarsitul cursei. Butonul trebuie

rotit de la fel de multe ori dar el este mai fin si mai usor de folosit.



ATA2


Versiunea mai simpla a ATA. Tot o plaja de reglaj de 40 mm dar foloseste o singura valva in partea de

sus pentru a controla smortizarea.



SFA


Are aceleasi valve ca ATA, doar ca nu are reglaj al cursei - cate o valva de aer in partea de sus

pentru compartimentele de aer negativ si pozitiv si cate o a doua valva in partea de jos pentru a regla

progresivitatea amortizarii la sfarsitul cursei.



ETA


Extension Travel Adjustment. Ca in anii trecuti, reduce cursa cu 25 mm pentru a ajuta la urcari (dar

face si furca mai rigida).



CV


Evolutie a SSVF. In mare este amortizarea in functie de viteza.
































Marzocchi 2008
MARATHON CORSA SL WC
Marzocchi 2008
MARATHON CORSA LT
Marzocchi 2008
XC 700 ATA
Marzocchi 2008
XC 600 ATA2
Marzocchi 2008
XC 600 TST2
Marzocchi 2008
XC 500 ETA
Marzocchi 2008
MX PRO LO
Marzocchi 2008
FIFTY-FIVE ATA
Marzocchi 2008
FIFTY-FIVE ETA
Marzocchi 2008
FIFTY-FIVE ATA2
Marzocchi 2008
FIFTY-FIVE TST2
Marzocchi 2008
DIRT JUMPER 1
Marzocchi 2008
DIRT JUMPER 2
Marzocchi 2008
DIRT JUMPER 3
Marzocchi 2008
66 ATA
Marzocchi 2008
66 RC3
Marzocchi 2008
66 RCV
Marzocchi 2008
888 ATA WORLD CUP
Marzocchi 2008
888 RC3 WORLD CUP
Marzocchi 2008
888 RC3
Raporteaza

4 Comentarii

Andrei Jitariu
10 iulie 2007 la 02:00
Urata potcoava :))
0
0
Catalin Burnea
10 iulie 2007 la 02:00
aduce cu cea de Fox,potcoava.
0
0
Bogdan Ionescu
10 iulie 2007 la 02:00
Incepand cu aceasta toamna o sa fie pe stoc aceste furci !!! ;)
0
0
Maximilian Munteanu
18 iulie 2007 la 02:00
Furcile astea vin cu un Manual al Utilizatorului Crestin, Mad Max, sau vin cu un set de acatiste in alb??? Eu unul stiam ca toamna se deschide sezonul la boboace si la Galuste cu prune-n gura, nu la furci OEM mid-season... Si cum ii multumesti pe copii revoltati de graficele actuale; le dati bonus un set de goase/tempera sa-si manifeste creativitatea sau un bon valoric la Kenvelo-Manelo, sa-si cumpere si ei "ceva dragut"??? Eh? :))
0
0

Scrie un comentariu

Share

Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads