Forum
Esti aici:
Subiect: Merida Crossway Urban 300 (2016)
#8305
Postat de Stefan Balea
Subiect deschis de la 22 iunie 2017 la 10:34
Raporteaza
Merida crossway urban este o serie noua de biciclete derivata din colectia Crossway, bicicletele de trecking de la producatorul Merida. Colectia este la a doua generatie, bicicleta vizata face parte din prima generatie – 2016.
Este o bicicleta tip hibrid, fara suspensii dar cu un balonaj rezonabil si cu o furca suficient de larga daca vrei anvelope mai mari sau mai mici, dupa profilul utilizarii.
Asa cum spune si numele, este o bicicleta gandita pentru ciclism urban de agrement sau transport. Pe langa configuratia aleasa conform destinatiei, aceasta este special lipsita de quick release la roti si sa pentru a preveni furtul.
Deasemenea, cadrul are un profil deosebit, cablaj interior, o sudura insesizabila si o cromatica si grafica mai “casual”.
Crossway Urban este o gama de biciclete cu configuratii asemanatoare, diferentiate de dotari.
Crossway Urban 300 vine cu o linie Shimano Deore fata/spate 2x10, frane hidraulice Tektro Auriga, iar in rest dotari simple dar bune, majoritatea furnizate (branduite) de producatorul Merida. Seria mai scumpa – 500 – beneficiaza de butuci si frane Shimano.
Este o bicicleta potrivita pentru ceea ce a fost proiectata, iar transmisia de MTB este bine aleasa pentru ciclismul urban, potrivita pentru multe schimbari de ritm. Permite porniri usoare de pe loc si rulaj cu viteza medie pe portiuni drepte, in general 35km/h, maxim 45km/h la vale.
Ghidonul destul de lat permite o manevrare usoara, mansoanele sunt de calitate medie, geometria permite o pozitie comoda.
Soneria din dotare nu este prea potrivita, nu permite rotirea butonului. Stiu ca pentru unii este inutila, dar e cel mai eficient mod de a atentiona pe cienva ca “vine bicla”. Plus ca poti lua amenda daca nu ai.
Am remarcat in mod deosebit franele hidraulice care raspund foarte bine, ferm si lin, ofera un sentiment de siguranta.
Balonajul de 35 este suficient pentru denivelarile din oras si lasa loc de un rulaj rapid dar cu aderenta buna.
Bicicleta folosita de mine a venit cu un dereglaj la schimbatoare pe care nu mi-am facut timp sa-l rezolv inca. Asa ca recomand sa cereti la achizitie un reglaj in detaliu. Magazinul de unde am luat-o ofera revizii gratuite pe durata garatiei.
Dupa aproape 9 luni de utilizare si cam 700km de circulat prin Bucuresti (din Octombrie 2016) sunt in continuare foarte multumit de alegere, si recomand cu incredere celor care vor o bicicleta de oras. Este o bicicleta care face ceea ce propune, nu are pretentii de bicicleta sportiva, nici de city-bike elegant, ci undeva la misloc, un echilibru bun intre tehnic si estetic.
Pe langa dotarea tehnica potrivita, dupa gusturile mele are si un aspect deosebit si am primit numeroase complimente pentru ea :). Asta insa poate atrage si privirile hotilor.
Pretul de achizitie de 3000lei (redus de la 3600) poate nu este asa accesibil, dar exista variantele similare cu dotari mai la indemana.
Colecia 2017 avanseaza chiar mai mult pe partea urbana si adauga un cric si aparatori. Sunt utile dar nu indispensabile.
+ + + + + + + + + +
Frate foarte bune
Usoara (11.5Kg)
Aspect deosebit
Nu are quick release
Versatila
Configuratie bine aleasa
+ + + + + + + + + +
- - - - - - - - - - - - -
O mare parte din piese au dotari de calitate medie, dar asta justifica si pretul mai scazut fata de modelul mai scump – Cs Urban 500
- - - - - - - - - - - - -
O sa listez specificatiile, in caz ca producatorul nu le va mai lista in viitor:
Cadru - CROSSWAY URBAN TFS
Furca - Urban BC Rigid Alloy straight disc
Cursa furca - Fixa
Schimbator fata - Shimano Deore double
Schimbator spate - Shimano Deore Shadow
Manete schimbator - Shimano Deore 2x10 viteze
Manete frana - Tektro Auriga
Frane - Tektro Auriga hydraulic 160
Angrenaj - FSA Gamma drive 36-22 (BSA)
Butuc pedalier - Sealed Cartridge
Lant - KMC X10
Caseta pinioane - Sunrace CSR-10 11-32
Butuc fata - Disc Alloy Track
Butuc spate - Disc cassette Track
Jante - Merida comp Pro D
Anvelope - Maxxis Overdrive 35 ref
Ghidon - MERIDA comp OS 660 R25
Pipa - MERIDA pro OS 17
Cuvete - FSA No.57/No.61BP
Mansoane - Da
Tija sa - MERIDA pro H SB15 27.2
Sa - Crossway comfort pro
Pedale - Comfort Alloy triple
Greutate - 11.5 kg
Tehnologii - Internal Cable, Prolite 66 Triple Butted Aluminium, Smooth Welding, Techno Forming System
Nota: Portbagajul si vitezometrul din poza nu fac parte din dotarile cu care vine.
Este o bicicleta tip hibrid, fara suspensii dar cu un balonaj rezonabil si cu o furca suficient de larga daca vrei anvelope mai mari sau mai mici, dupa profilul utilizarii.
Asa cum spune si numele, este o bicicleta gandita pentru ciclism urban de agrement sau transport. Pe langa configuratia aleasa conform destinatiei, aceasta este special lipsita de quick release la roti si sa pentru a preveni furtul.
Deasemenea, cadrul are un profil deosebit, cablaj interior, o sudura insesizabila si o cromatica si grafica mai “casual”.
Crossway Urban este o gama de biciclete cu configuratii asemanatoare, diferentiate de dotari.
Crossway Urban 300 vine cu o linie Shimano Deore fata/spate 2x10, frane hidraulice Tektro Auriga, iar in rest dotari simple dar bune, majoritatea furnizate (branduite) de producatorul Merida. Seria mai scumpa – 500 – beneficiaza de butuci si frane Shimano.
Este o bicicleta potrivita pentru ceea ce a fost proiectata, iar transmisia de MTB este bine aleasa pentru ciclismul urban, potrivita pentru multe schimbari de ritm. Permite porniri usoare de pe loc si rulaj cu viteza medie pe portiuni drepte, in general 35km/h, maxim 45km/h la vale.
Ghidonul destul de lat permite o manevrare usoara, mansoanele sunt de calitate medie, geometria permite o pozitie comoda.
Soneria din dotare nu este prea potrivita, nu permite rotirea butonului. Stiu ca pentru unii este inutila, dar e cel mai eficient mod de a atentiona pe cienva ca “vine bicla”. Plus ca poti lua amenda daca nu ai.
Am remarcat in mod deosebit franele hidraulice care raspund foarte bine, ferm si lin, ofera un sentiment de siguranta.
Balonajul de 35 este suficient pentru denivelarile din oras si lasa loc de un rulaj rapid dar cu aderenta buna.
Bicicleta folosita de mine a venit cu un dereglaj la schimbatoare pe care nu mi-am facut timp sa-l rezolv inca. Asa ca recomand sa cereti la achizitie un reglaj in detaliu. Magazinul de unde am luat-o ofera revizii gratuite pe durata garatiei.
Dupa aproape 9 luni de utilizare si cam 700km de circulat prin Bucuresti (din Octombrie 2016) sunt in continuare foarte multumit de alegere, si recomand cu incredere celor care vor o bicicleta de oras. Este o bicicleta care face ceea ce propune, nu are pretentii de bicicleta sportiva, nici de city-bike elegant, ci undeva la misloc, un echilibru bun intre tehnic si estetic.
Pe langa dotarea tehnica potrivita, dupa gusturile mele are si un aspect deosebit si am primit numeroase complimente pentru ea :). Asta insa poate atrage si privirile hotilor.
Pretul de achizitie de 3000lei (redus de la 3600) poate nu este asa accesibil, dar exista variantele similare cu dotari mai la indemana.
Colecia 2017 avanseaza chiar mai mult pe partea urbana si adauga un cric si aparatori. Sunt utile dar nu indispensabile.
+ + + + + + + + + +
Frate foarte bune
Usoara (11.5Kg)
Aspect deosebit
Nu are quick release
Versatila
Configuratie bine aleasa
+ + + + + + + + + +
- - - - - - - - - - - - -
O mare parte din piese au dotari de calitate medie, dar asta justifica si pretul mai scazut fata de modelul mai scump – Cs Urban 500
- - - - - - - - - - - - -
O sa listez specificatiile, in caz ca producatorul nu le va mai lista in viitor:
Cadru - CROSSWAY URBAN TFS
Furca - Urban BC Rigid Alloy straight disc
Cursa furca - Fixa
Schimbator fata - Shimano Deore double
Schimbator spate - Shimano Deore Shadow
Manete schimbator - Shimano Deore 2x10 viteze
Manete frana - Tektro Auriga
Frane - Tektro Auriga hydraulic 160
Angrenaj - FSA Gamma drive 36-22 (BSA)
Butuc pedalier - Sealed Cartridge
Lant - KMC X10
Caseta pinioane - Sunrace CSR-10 11-32
Butuc fata - Disc Alloy Track
Butuc spate - Disc cassette Track
Jante - Merida comp Pro D
Anvelope - Maxxis Overdrive 35 ref
Ghidon - MERIDA comp OS 660 R25
Pipa - MERIDA pro OS 17
Cuvete - FSA No.57/No.61BP
Mansoane - Da
Tija sa - MERIDA pro H SB15 27.2
Sa - Crossway comfort pro
Pedale - Comfort Alloy triple
Greutate - 11.5 kg
Tehnologii - Internal Cable, Prolite 66 Triple Butted Aluminium, Smooth Welding, Techno Forming System
Nota: Portbagajul si vitezometrul din poza nu fac parte din dotarile cu care vine.
Postat de Stefan Balea editat la 12 iulie 2017 la 20:59
0
0
Discutate recent pe forum
Promovează-ți afacerea aici !
Fii vizibil pe DirtBike.ro - cel mai mare portal de biciclete și echipamente din România !