Forum
Esti aici:
Subiect: THULE Freeway 968 pentru 3 biciclete
#112806
Postat de Bogdan Ciubotaru
Subiect deschis de la 28 februarie 2016 la 20:56
Raporteaza
Am cumparat acest suport in vara pentru a transporta impreuna cu un prieten bicicletele la munte. Cum am spus, este pentru 3 biciclete dar locul nu este asa mare astfel incat m-am chinuit destul de mult cu doar 2. Nu spun ca nu incap, dar a fost greu " sa le imbin". Este format din doua bucati care se prind in functie de tipul spatelui ( sunt 2 pozitii). Cand am strans surubul, plasticul a crapat cu toate ca nu am strans foarte tare (doar nu era sa-l las sa se miste.... nu am vrut sa am surpriza ca-mi culeg bicicleta de pe strada). Se agata cu benzi care au un carlig lat in capat. Desi initial nu mi-a inspirat incredere sistemul ,dupa ce le strangi bine pe toate devine stabil. Carligul este invelit intr-un material cauciucat deci riscul ca masina sa fie zgariata este minim( dupa 200km nu a fost nicio problema).
O alta problema consta in distanta dintre tevile paralele pe care se aseaza cadrul . Probabil a fost conceput plecand de la cadre de cursiera cu headtube lung ,la fel si top tube. In cazul meu (cadru hornet 2013 M ) , suportul de cauciuc pe care se sprijina top tube-ul a intrat foarte greu, locul fiind foarte stramt la headtube( daca distanta dintre tevile suportului era mai mica intra mult mai usor). Aici intervine un avantaj. Curele sunt foarte elastice si am putut sa le strang cu usurinta. Ghidonul trebuie intors, roata fata agatata ca sa nu se miste stanga-dreapta si eventual prins angrenajul cu sfoara de cadru iar bicicleta este gata de drum.
Pret: 320-360 lei.
Capacitate: 3 biciclete
Tip prindere: haion
Avantaje: ->pret moderat
-> cauciuc care se intinde bine si rezista
->prindere solida in multe corzi
->carlige cauciucate, nu zgarie vopseaua masinii
Dezavantaje:-> plasticul a crapat la strangere
->distanta dintre tevile pe care se aseaza poate putin cam mare
Concluzie per total sunt multumit de el. 8.5/10.
O alta problema consta in distanta dintre tevile paralele pe care se aseaza cadrul . Probabil a fost conceput plecand de la cadre de cursiera cu headtube lung ,la fel si top tube. In cazul meu (cadru hornet 2013 M ) , suportul de cauciuc pe care se sprijina top tube-ul a intrat foarte greu, locul fiind foarte stramt la headtube( daca distanta dintre tevile suportului era mai mica intra mult mai usor). Aici intervine un avantaj. Curele sunt foarte elastice si am putut sa le strang cu usurinta. Ghidonul trebuie intors, roata fata agatata ca sa nu se miste stanga-dreapta si eventual prins angrenajul cu sfoara de cadru iar bicicleta este gata de drum.
Pret: 320-360 lei.
Capacitate: 3 biciclete
Tip prindere: haion
Avantaje: ->pret moderat
-> cauciuc care se intinde bine si rezista
->prindere solida in multe corzi
->carlige cauciucate, nu zgarie vopseaua masinii
Dezavantaje:-> plasticul a crapat la strangere
->distanta dintre tevile pe care se aseaza poate putin cam mare
Concluzie per total sunt multumit de el. 8.5/10.
Postat de Bogdan Ciubotaru la 28 februarie 2016 la 20:56
0
0
Buna ziua!
Recent mi-am cumparat acest produs de la un amic (second). Sunt tare multumit de el, il folosesc pt un Renault Twingo.
Intr-adevar, bicicletele cu cadrele de dirt sau de xc varianta S, se fixeaza mai greu pe suport.
On topic: Foarte multumit de el, este pliabil si intra usor in portbagaj. 9/10.
Recent mi-am cumparat acest produs de la un amic (second). Sunt tare multumit de el, il folosesc pt un Renault Twingo.
Intr-adevar, bicicletele cu cadrele de dirt sau de xc varianta S, se fixeaza mai greu pe suport.
On topic: Foarte multumit de el, este pliabil si intra usor in portbagaj. 9/10.
Postat de Mihai Saul la 22 martie 2016 la 06:00
0
0
Discutate recent pe forum
Promovează-ți afacerea aici !
Fii vizibil pe DirtBike.ro - cel mai mare portal de biciclete și echipamente din România !