Forum

Subiect: Far Fenix BC30

#111968

Sebi Aaa
Postat de Sebi Aaa
Subiect deschis de la 6 mai 2015 la 00:07
Raporteaza
Va salut,

Vin cu un review pentru un far de top si anume Fenix BC30, ultimul model pentru bicicleta de la cei de la Fenix.
Pentru cei care nu stiu, Fenix este un producator de renume in materie de lanterne.

Foloseste doua baterii similare celor de la laptop, de tipul 18650 sau 4 de tipul CR123A.
Foloseste 2 leduri de tip CREE XM-L2 T6 cu lumina neutra.

Timpi de functionare:

Burst: 1800 lumens
Turbo: 1200 lumens / 1h 50min
High: 500 lumens / 5h
Mid: 200 lumens / 11h
Low: 100 lumens / 20h
Flash: 200 lumens

Greutate: 161 grame fara baterii.
Distanta maxima: 170m.
Dispune de faza dubla (lumineaza si in apropiere dar si la distanta)
Circuit inteligent care pastreaza luminozitatea constanta, practic ce se intampla este ca atunci cand bateriile nu mai au curent suficient pentru a mentine luminozitatea dorita,se schimba automat la o intensitate mai mica. De asemenea un senzor de temperatura reduce automat puterea de la 1200 de lumeni la 500 de lumeni cand Fenix BC30 atinge 60 de grade pentru a proteja LED-ul si circuitele de supraincalzire.
Indicator de baterie (verde, se schimba in rosu cand mai are putina baterie, recomandand practic schimbarea lor).
Rezistent la ploaie torentiala.
Constructie solida din aluminiu si plastic de calitate.
Rezistenta la impact
Sistem simplu si robust de prindere pe orice tip de ghidon.

Am folosit acest far si pot sa spun ca este de departe unul dintre cele mai bune de pe piata dar si cele mai practice.
Spun asta pentru ca are acumulatori care se pot inlocui si nu trebuie incarcat la priza/USB ca alte faruri de top.
Lumina este arhi-suficienta iar timpii de functionare de asemenea foarte buni.
Am testat personal timpul de funcitonare pe HIGH, 500 lumeni (5h in specificatiile producatorului).
Doua teste facute la temperatura camerei (aprox 22 grade) cu baterii Panasonic NCR18650B (Cele mai bune celule de pe piata dar si cu un pret rezonabil. Sunt verzi si se gasesc cu sau fara protectie, eu personal am optat pentru cele cu protectie)
Timp functionare cu 500 lumeni - 5h si 50 de minute in ambele teste. Led-ul se schimba din verde in rosu dupa 5h si 30 min dupa care mai functioneaza inca 20 de minute. Pe toata durata celor 5h si 50m intensitatea a ramas aceeasi dupa care a trecut automat la 200 lumeni.

Vine cu un buton care se prinde pe ghidon si se conecteaza sub far cu mufa de 3.5. Prin actionarea butonului se pot actiona cei 1800 lumeni instant.
In alte cuvinte...se pot da flash-uri ca la masina si cu un far de bicicleta chiar daca farul este inchis. Lumina este insa ridicol de puternica de aceea trebuie folosita oriunde numai in ochii oamenilor nu.

Pentru un alt review complet dar si poze puteti accesa site-ul:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?390108-New-Fenix-BC30-Bike-Light-Review-Dual-distance-beam-Twin-XM-L2-T6

Pentru teste puteti accesa urmatoarele variante youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=nQZcXGyIWkM
https://www.youtube.com/watch?v=4O573PR79YI

Achizitia a fost facuta pe eBay.

Fenix BC30: 65 Lire
4 x Panasonic NCR18650B (recomand 4 pentru a avea mereu 2 la schimb): 36 lire
Incarcator Nitecore Intelicharger i4 (incarca mai toate tipurile de baterii): 16 lire.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie cu placere.
Cu bine...
Postat de Sebi Aaa editat la 6 mai 2015 la 00:11
0
0
Va salut,

Vin cu un review pentru un far de top si anume Fenix BC30, ultimul model pentru bicicleta de la cei de la Fenix.
Pentru cei care nu stiu, Fenix este un producator consacrat in materie de lanterne.

Foloseste doua baterii similare celor de la laptop, de tipul 18650 sau 4 de tipul CR123A.
Foloseste 2 leduri de tip CREE XM-L2 T6 cu lumina neutra.

Timpi de functionare:

Burst: 1800 lumens
Turbo: 1200 lumens / 1h 50min
High: 500 lumens / 5h
Mid: 200 lumens / 11h
Low: 100 lumens / 20h
Flash: 200 lumens

Greutate: 161 grame fara baterii.
Distanta maxima: 170m.
Dispune de faza dubla (lumineaza si in apropiere dar si la distanta)
Circuit inteligent care pastreaza luminozitatea constanta, practic ce se intampla este ca atunci cand bateriile nu mai au curent suficient pentru a mentine luminozitatea dorita,se schimba automat la o intensitate mai mica. De asemenea un senzor de temperatura reduce automat puterea de la 1200 de lumeni la 500 de lumeni cand Fenix BC30 atinge 60 de grade pentru a proteja LED-ul si circuitele de supraincalzire.
Indicator de baterie (verde, se schimba in rosu cand mai are putina baterie, recomandand practic schimbarea lor).
Rezistent la ploaie torentiala.
Constructie solida din aluminiu si plastic de calitate.
Rezistenta la impact
Sistem simplu si robust de prindere pe orice tip de ghidon.

Am folosit acest far si pot sa spun ca este de departe unul dintre cele mai bune de pe piata dar si cele mai practice.
Spun asta pentru ca are acumulatori care se pot inlocui si nu trebuie incarcat la priza/USB ca alte faruri de top.
Lumina este arhi-suficienta iar timpii de functionare de asemenea foarte buni.
Am testat personal timpul de funcitonare pe HIGH, 500 lumeni (5h in specificatiile producatorului).
Doua teste facute la temperatura camerei (aprox 22 grade) cu baterii Panasonic NCR18650B (Cele mai bune celule de pe piata dar si cu un pret rezonabil. Sunt verzi si se gasesc cu sau fara protectie, eu personal am optat pentru cele cu protectie)
Timp functionare cu 500 lumeni - 5h si 50 de minute in ambele teste. Led-ul se schimba din verde in rosu dupa 5h si 30 min dupa care mai functioneaza inca 20 de minute. Pe toata durata celor 5h si 50m intensitatea a ramas aceeasi dupa care a trecut automat la 200 lumeni.

Vine cu un buton care se prinde pe ghidon si se conecteaza sub far cu mufa de 3.5. Prin actionarea butonului se pot actiona cei 1800 lumeni instant.
In alte cuvinte...se pot da flash-uri ca la masina si cu un far de bicicleta chiar daca farul este inchis. Lumina este insa ridicol de puternica de aceea trebuie folosita oriunde numai in ochii oamenilor nu.

Pentru un alt review complet dar si poze puteti accesa site-ul:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?390108-New-Fenix-BC30-Bike-Light-Review-Dual-distance-beam-Twin-XM-L2-T6

Pentru teste puteti accesa urmatoarele variante youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=nQZcXGyIWkM
https://www.youtube.com/watch?v=4O573PR79YI

Achizitia a fost facuta pe eBay.

Fenix BC30: 65 Lire
4 x Panasonic NCR18650B (recomand 4 pentru a avea mereu 2 la schimb): 36 lire
Incarcator Nitecore Intelicharger i4 (incarca mai toate tipurile de baterii): 16 lire.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie cu placere.
Cu bine...
Postat de Sebi Aaa editat la 6 mai 2015 la 00:11
0
0
Va salut,

Vin cu un review pentru un far de top si anume Fenix BC30, ultimul model pentru bicicleta de la cei de la Fenix.
Pentru cei care nu stiu, Fenix este un producator consacrat in materie de lanterne.

Foloseste doua baterii similare celor de la laptop, de tipul 18650 sau 4 de tipul CR123A.
Foloseste 2 leduri de tip CREE XM-L2 T6 cu lumina neutra.

Timpi de functionare:

Burst: 1800 lumens
Turbo: 1200 lumens / 1h 50min
High: 500 lumens / 5h
Mid: 200 lumens / 11h
Low: 100 lumens / 20h
Flash: 200 lumens

Greutate: 161 grame fara baterii.
Distanta maxima: 170m.
Dispune de faza dubla (lumineaza si in apropiere dar si la distanta)
Circuit inteligent care pastreaza luminozitatea constanta, practic ce se intampla este ca atunci cand bateriile nu mai au curent suficient pentru a mentine luminozitatea dorita,se schimba automat la o intensitate mai mica. De asemenea un senzor de temperatura reduce automat puterea de la 1200 de lumeni la 500 de lumeni cand Fenix BC30 atinge 60 de grade pentru a proteja LED-ul si circuitele de supraincalzire.
Indicator de baterie (verde, se schimba in rosu cand mai are putina baterie, recomandand practic schimbarea lor).
Rezistent la ploaie torentiala.
Constructie solida din aluminiu si plastic de calitate.
Rezistenta la impact
Sistem simplu si robust de prindere pe orice tip de ghidon.

Am folosit acest far si pot sa spun ca este de departe unul dintre cele mai bune de pe piata dar si cele mai practice.
Spun asta pentru ca are acumulatori care se pot inlocui si nu trebuie incarcat la priza/USB ca alte faruri de top.
Lumina este arhi-suficienta iar timpii de functionare de asemenea foarte buni.
Am testat personal timpul de funcitonare pe HIGH, 500 lumeni (5h in specificatiile producatorului).
Doua teste facute la temperatura camerei (aprox 22 grade) cu baterii Panasonic NCR18650B (Cele mai bune celule de pe piata dar si cu un pret rezonabil. Sunt verzi si se gasesc cu sau fara protectie, eu personal am optat pentru cele cu protectie)
Timp functionare cu 500 lumeni - 5h si 50 de minute in ambele teste. Led-ul se schimba din verde in rosu dupa 5h si 30 min dupa care mai functioneaza inca 20 de minute. Pe toata durata celor 5h si 50m intensitatea a ramas aceeasi dupa care a trecut automat la 200 lumeni.

Vine cu un buton care se prinde pe ghidon si se conecteaza sub far cu mufa de 3.5. Prin actionarea butonului se pot actiona cei 1800 lumeni instant.
In alte cuvinte...se pot da flash-uri ca la masina si cu un far de bicicleta chiar daca farul este inchis. Lumina este insa ridicol de puternica de aceea trebuie folosita oriunde numai in ochii oamenilor nu.

Pentru un alt review complet dar si poze puteti accesa site-ul:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?390108-New-Fenix-BC30-Bike-Light-Review-Dual-distance-beam-Twin-XM-L2-T6

Pentru teste puteti accesa urmatoarele variante youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=nQZcXGyIWkM
https://www.youtube.com/watch?v=4O573PR79YI

Achizitia a fost facuta pe eBay.

Fenix BC30: 65 Lire
4 x Panasonic NCR18650B (recomand 4 pentru a avea mereu 2 la schimb): 36 lire
Incarcator Nitecore Intelicharger i4 (incarca mai toate tipurile de baterii): 16 lire.

La inregistrarea produsului pe site: http://fenixlight.com/ServiceRegister.aspx veti beneficia de inca 6 luni de garantie pe langa cei 2 ani oferiti in mod automat.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie cu placere.
Cu bine...
Postat de Sebi Aaa la 6 mai 2015 la 00:11
0
0
sunt curios cum se comporta acumulatorii(in far) la frig -3,+3 grade! daca se se descarca repede!
Postat de Marius Macarie editat la 6 mai 2015 la 08:49
0
0
sunt curios cum se comporta acumulatorii(in far) la frig -3,+3 grade! daca se se descarca repede! la lanterne nu tine luminozitatea prea mult din cauza temperaturii scazute!
Postat de Marius Macarie editat la 6 mai 2015 la 08:49
0
0
Eu am o versiune mai veche la lanterna asta http://www.easylight.ro/lanterna-led-profesionala-armytek-wizard-pro-v2

pe ploaie d-aia care face polei pe strada nu a tinut decat vreo 15 min iar la coborare rapida pe drum forestier noaptea la -10 grade dar fara ploaie vreo 30 40 min, in toamna o sa-i fac o cutie de protectie din plexiglass ca e izolator termic. Dupa incalzire isi revenea. Acumulatorul e Panasonic NCR18650B cu protectie. In ambele cazuri lanterna a fost montata pe ghidon, daca o aveam pe cap si protejata cumva de casca ar fi tinut mai mult.
Postat de Silviu Gheorghiu la 6 mai 2015 la 08:46
0
0
sunt curios cum se comporta acumulatorii(in far) la frig -10,+3 grade! daca se se descarca repede! la lanterne nu tine luminozitatea prea mult din cauza temperaturii scazute!
Postat de Marius Macarie la 6 mai 2015 la 08:49
0
0
In conditii de frig la temperaturi de aprox + - 5 Grade, acumulatorii te vor tine cam jumatate din timp. Iti spun din experienta personala cu acumulatorii Eneloop de tip AA, recunoscuti ca fiind cei mai buni de pe piata pe mai multe site-uri. Am testat mai multi acumulatori si acestia au fost de departe cei mai buni, pastrandu-se incarcati chiar si dupa jumatate de an dupa care am facut poze cu ei o zi intreaga.
Daca ai orice tip de lanterna, ideal este sa ai inca un set de schimb, poate doua in functie de mai multi factori precum luminozitatea dorita, temperatura, durata drumului parcurs pe timpul noptii, dar si accesul la o sursa de curent etc.
Important este sa folosesti lanterna cu luminozitatea care sa iti permita sa vezi pe unde mergi.
Lanterna a fost inventata pentru a vedea acolo unde nu vezi deloc si nu pentru a vedea ca in plina zi, in miez de noapte.
Multi folosesc intensitatea maxima chiar daca nu e nevoie si dupa se mira ca tin putin acumulatorii.
Personal mi se pare ca Fenix BC30 sta excelent la capitolul luminozitate/timpi de functionare.
Postat de Sebi Aaa la 6 mai 2015 la 13:02
0
0
A aparut, cumva, si la magazinele de la noi?
Postat de Robert Dalea la 23 martie 2016 la 22:25
0
0
http://www.airsoft.ro/Seria-Bike-Light-430
Postat de Mihai Olaru la 23 martie 2016 la 23:12
0
0
Salut, vreau si eu sa scriu cate ceva despre acest far.

In primul rand, lanterna vine fara acumulatori. Am testat mai multi acumulatori, pana acum cei de la Fenix incarcabili prin micro-usb (ARB-L18-2600U) de 2600mAH au tinut cel mai mult in testele mele, mai mult decat cei de 3400mAH de la Panasonic.
Lanterna este foarte rezistenta, a cazut de pe un pod de la 10metri si a avut doar zgarieturi si clama de la usita spate sarita. Am mers prin ploaie torentiala cam 2 ore, n-a patit nimic. Suportul de ghidon este si el foarte bun, prinde bine lanterna si nu am avut nicio grija, nici la sarituri mari.
Lumina este excelenta, dar in oras trebuie montata lanterna a.i. sa bata mai jos, altfel pe al 4lea nivel (turbo) o sa primesti flashuri de la conducatorii auto din sens opus. Butonul de burst este foarte util ca sa te faci vazut sau ca sa vezi pentru cateva secunde la distanta mare.
Atentie: intre modul turbo(1200lm) si burst(1800lm) nu o sa vezi aproape nicio diferenta, deci nu cred ca pe burst atinge 1800lm.

In rest, pentru 564 lei cat am platit eu pentru acest far + 2 acumulatori fenix 2600mAH incarcabili prin micro-usb mi se pare ca e best-buy. Am testat si o lanterna nitecore mh-20, dar este putin mai slaba, focuseaza lumina intr-un punct mai degraba, pe cand fenix-ul are o dispersie mult mai buna. Culoarea pe care o emite Fenix-ul este spre galben, cine stie, este undeva la 4500k, culoarea cu care sunt echipate sisteme de xenon la masini (cele OEM), pe cand alte lanterne au o culoarea mai rece, 6000k, spre albastrui. Pentru mine, 4500k e mai odihnitor si mi se pare ca vad mai bine obstacolele.

In final, daca ai un buget asemanator, ia lanterna cu increde, n-o sa regreti deloc. Chiar daca ti se pare mai mare decat altele, isi face treaba cu brio, nu are acumulatori legati de cadru si in cateva zile te obisnuiesti cu ea pe ghidon, nici n-o sa-ti mai dai seama ca e acolo!
Postat de Tudor Chirila editat la 28 martie 2017 la 08:34
0
0
Salut, vreau si eu sa scriu cate ceva despre acest far.

In primul rand, lanterna vine fara acumulatori. Am testat mai multi acumulatori, pana acum cei de la Fenix incarcabili prin micro-usb (ARB-L18-2600U) de 2600mAH au tinut cel mai mult in testele mele, mai mult decat cei de 3400mAH de la Panasonic.
Lanterna este foarte rezistenta, a cazut de pe un pod de la 10metri si a avut doar zgarieturi si clama de la usita spate sarita. Am mers prin ploaie torentiala cam 2 ore, n-a patit nimic. Suportul de ghidon este si el foarte bun, prinde bine lanterna si nu am avut nicio grija, nici la sarituri mari.
Lumina este excelenta, dar in oras trebuie montata lanterna a.i. sa bata mai jos, altfel pe al 4lea nivel (turbo) o sa primesti flashuri de la conducatorii auto din sens opus. Butonul de burst este foarte util ca sa te faci vazut sau ca sa vezi pentru cateva secunde la distanta mare.
Atentie: intre modul turbo(1200lm) si burst(1800lm) nu o sa vezi aproape nicio diferenta, deci nu cred ca pe burst atinge 1800lm.

In rest, pentru 564 lei cat am platit eu pentru acest far + 2 acumulatori fenix 2600mAH incarcabili prin micro-usb mi se pare ca e best-buy. Am testat si o lanterna nitecore mh-20, dar este putin mai slaba, focuseaza lumina intr-un punct mai degraba, pe cand fenix-ul are o dispersie mult mai buna. Culoarea pe care o emite Fenix-ul este spre galben, cine stie, este undeva la 4500k, culoarea cu care sunt echipate sisteme de xenon la masini (cele OEM), pe cand alte lanterne au o culoarea mai rece, 6000k, spre albastrui. Pentru mine, 4500k e mai odihnitor si mi se pare ca vad mai bine obstacolele.

In final, daca ai un buget asemanator, ia lanterna cu increde, n-o sa regreti deloc. Chiar daca ti se pare mai mare decat altele, isi face treaba cu brio, nu are acumulatori legati de cadru si in cateva zile te obisnuiesti cu ea pe ghidon, nici n-o sa-ti mai dai seama ca e acolo!

PS: avem si importator oficial FENIX in Romania, sediul este la Piatra Neamt, verifica www.adventurelight.ro ! Tipul de la magazin e super, te ajuta cu orice. Si ofera 5 ani garantie la produsele FENIX.
Postat de Tudor Chirila la 28 martie 2017 la 08:34
0
0
Promovează-ți afacerea aici !
Google Ads
Promovează-ți afacerea aici !

Fii vizibil pe DirtBike.ro - cel mai mare portal de biciclete și echipamente din România !

Google Ads