Forum
Esti aici:
Subiect: Pegas Drumet
#113196
Postat de Robert Caius
Subiect deschis de la 6 iulie 2016 la 14:05
Raporteaza
Buna!
Vreau sa imi cumpar o bicicleta Pegas Drumet. Ce parere aveti despre aceasta bicicleta? Merita pretul pe care il are? Are ceva daca depasesc un pic sarcina maxima?
Vreau sa imi cumpar o bicicleta Pegas Drumet. Ce parere aveti despre aceasta bicicleta? Merita pretul pe care il are? Are ceva daca depasesc un pic sarcina maxima?
Postat de Robert Caius la 6 iulie 2016 la 14:05
0
0
15,6 kg
Asta da smecherie!
Asta da smecherie!
Postat de Bogdan Action la 6 iulie 2016 la 14:16
0
0
Piesele de pe ea sunt de calitate?
Postat de Robert Caius la 6 iulie 2016 la 14:17
0
0
Mie chiar îmi place. E ceva mai altfel, iese din tiparul obişnuit. E cam grea la 16 kile, dar e oţel şi nu are moarte. Combinaţia de culori e aleasă cu gust, reuşeşte să scoată în evidenţă formele cadrului. Roţile mai groase îi dau un aspect mai agresiv, contrastând cu ţevile subţiri ale cadrului. Aduce cu bicicletele vechi recondiţionate custom-made sau cu cele din titan, a se vedea Stanton Bikes. Cred că se mai poate scăpa de un kg cu nişte roţi/anvelope mai subţiri şi uşoare, de cca. 500 gr. cu nişte frâne hidraulice. Cu puţină investiţie se poate coborâ la 14 kg.
Postat de Vladone Nasta editat la 6 iulie 2016 la 16:36
0
0
Mie chiar îmi place. E ceva mai altfel, iese din tiparul obişnuit. E cam grea la 16 kile, dar e oţel şi nu are moarte. Combinaţia de culori e aleasă cu gust, reuşeşte să scoată în evidenţă formele cadrului. Roţile mai groase îi dau un aspect mai agresiv, contrastând cu ţevile subţiri ale cadrului. Aduce cu bicicletele vechi recondiţionate custom-made sau cu cele din titan, a se vedea Stanton Bikes. Cred că se mai poate scăpa de un kg cu nişte roţi/anvelope mai subţiri şi uşoare, de cca. 500 gr. cu nişte frâne hidraulice. Cu puţină investiţie se poate coborâ la 14 kg.
http://www.freerider.ro/noutati/mtb/pegas-drumet-de-la-concept-la-realitate-103560.html
http://www.freerider.ro/noutati/mtb/pegas-drumet-de-la-concept-la-realitate-103560.html
Postat de Vladone Nasta la 6 iulie 2016 la 16:36
0
0
Da, Vladone, asa este, dar asta costa!
Inca de cand a aparut mi-a placut, dar dupa ce am vazut-o pe viu....pas!! Are niste suduri ”chinezesti” de te ia cu ameteala, iar drop-outurile spate arata ca la cea mai ieftina bicicleta de supermarket. Sunt 100% ca nu e vorba de otel cro-mo, cum se lauda ei pe site, ci banalul hi-ten din care sunt facute toate bicicletele ieftine, inclusiv celelalte Pegasuri! Asta si explica greutate uriasa!
Totusi, acum 20 de ani, o bicicleta de otel, cu furca cu suspensie, canterea aprox. 12,3kg!
Inca de cand a aparut mi-a placut, dar dupa ce am vazut-o pe viu....pas!! Are niste suduri ”chinezesti” de te ia cu ameteala, iar drop-outurile spate arata ca la cea mai ieftina bicicleta de supermarket. Sunt 100% ca nu e vorba de otel cro-mo, cum se lauda ei pe site, ci banalul hi-ten din care sunt facute toate bicicletele ieftine, inclusiv celelalte Pegasuri! Asta si explica greutate uriasa!
Totusi, acum 20 de ani, o bicicleta de otel, cu furca cu suspensie, canterea aprox. 12,3kg!
Postat de . Bibi la 6 iulie 2016 la 18:04
0
0
Da, Vladone, asa este, dar asta costa!
Inca de cand a aparut mi-a placut, dar dupa ce am vazut-o pe viu....pas!! Are niste suduri ”chinezesti” de te ia cu ameteala, iar drop-outurile spate arata ca la cea mai ieftina bicicleta de supermarket. Sunt 100% ca nu e vorba de otel cro-mo, cum se lauda ei pe site, ci banalul hi-ten din care sunt facute toate bicicletele ieftine, inclusiv celelalte Pegasuri! Asta si explica greutate uriasa!
Totusi, acum 20 de ani, o bicicleta de otel, cu furca cu suspensie, canterea aprox. 12,3kg!
Inca de cand a aparut mi-a placut, dar dupa ce am vazut-o pe viu....pas!! Are niste suduri ”chinezesti” de te ia cu ameteala, iar drop-outurile spate arata ca la cea mai ieftina bicicleta de supermarket. Sunt 100% ca nu e vorba de otel cro-mo, cum se lauda ei pe site, ci banalul hi-ten din care sunt facute toate bicicletele ieftine, inclusiv celelalte Pegasuri! Asta si explica greutate uriasa!
Totusi, acum 20 de ani, o bicicleta de otel, cu furca cu suspensie, canterea aprox. 12,3kg!
Postat de . Bibi la 6 iulie 2016 la 18:04
0
0
Ce s-a intamplat cu Pegasul este ca si cum ar mai scoate Dacia modelul 1300 cu garda la sol marita si radio cu mp3. Dar nu cu piese din Franta si asamblat in Romania, ci cu piese din China si asamblat in Romania. Cu aceleasi linii clasice de renault 12, dar cu vreo doua fiare in plus, sa fie mai greu putin( sta mai bine in viraje). Si ar cere pe el cat pe un fiat/ renault/ skoda (sa zicem tipo, clio si fabia)etc. din zilele noastre.
Relansarea Pegas a fost o idee de business, asta este clar! Si aceasta relansare s-a bazat mult pe istoria brandului si pe impactul emotional asupra posibilului cumparator. Apoi s-au cautat mijloace de a reduce costurile de productie dar de a poza bine totusi pentru reclame. Cine face cel mai ieftin otel din lume? Cine are cea mai ieftina manopera? Cine are ochii mici si mananca mult orez!?
Chiar am vazut acum vreo 2 saptamani o doamna care pedala pe un Pegas. Nu pot sa spun ca o ajuta foarte mult conditia fizica, dar tare se mai chinuia sa invarta rotile unui model Strada 2, cred.
Relansarea Pegas a fost o idee de business, asta este clar! Si aceasta relansare s-a bazat mult pe istoria brandului si pe impactul emotional asupra posibilului cumparator. Apoi s-au cautat mijloace de a reduce costurile de productie dar de a poza bine totusi pentru reclame. Cine face cel mai ieftin otel din lume? Cine are cea mai ieftina manopera? Cine are ochii mici si mananca mult orez!?
Chiar am vazut acum vreo 2 saptamani o doamna care pedala pe un Pegas. Nu pot sa spun ca o ajuta foarte mult conditia fizica, dar tare se mai chinuia sa invarta rotile unui model Strada 2, cred.
Postat de Cezar Degenaru la 6 iulie 2016 la 20:17
0
0
Ce s-a intamplat cu Pegasul este ca si cum ar mai scoate Dacia modelul 1300 cu garda la sol marita si radio cu mp3. Dar nu cu piese din Franta si asamblat in Romania, ci cu piese din China si asamblat in Romania. Cu aceleasi linii clasice de renault 12, dar cu vreo doua fiare in plus, sa fie mai greu putin( sta mai bine in viraje). Si ar cere pe el cat pe un fiat/ renault/ skoda (sa zicem tipo, clio si fabia)etc. din zilele noastre.
Relansarea Pegas a fost o idee de business, asta este clar! Si aceasta relansare s-a bazat mult pe istoria brandului si pe impactul emotional asupra posibilului cumparator. Apoi s-au cautat mijloace de a reduce costurile de productie dar de a poza bine totusi pentru reclame. Cine face cel mai ieftin otel din lume? Cine are cea mai ieftina manopera? Cine are ochii mici si mananca mult orez!?
Chiar am vazut acum vreo 2 saptamani o doamna care pedala pe un Pegas. Nu pot sa spun ca o ajuta foarte mult conditia fizica, dar tare se mai chinuia sa invarta rotile unui model Strada 2, cred.
Relansarea Pegas a fost o idee de business, asta este clar! Si aceasta relansare s-a bazat mult pe istoria brandului si pe impactul emotional asupra posibilului cumparator. Apoi s-au cautat mijloace de a reduce costurile de productie dar de a poza bine totusi pentru reclame. Cine face cel mai ieftin otel din lume? Cine are cea mai ieftina manopera? Cine are ochii mici si mananca mult orez!?
Chiar am vazut acum vreo 2 saptamani o doamna care pedala pe un Pegas. Nu pot sa spun ca o ajuta foarte mult conditia fizica, dar tare se mai chinuia sa invarta rotile unui model Strada 2, cred.
Postat de Cezar Degenaru la 6 iulie 2016 la 20:17
0
0
Laurenţiu, nu ştiu de unde ai luat citatatul şi când a fost făcută declaraţia respectivă. Cât de veche este.
Eu ştiu că Pegasul "postrevoluţionar" a fost lansat acum mai bine de 5 ani, iar activitatea de producţie se desfăşura în Bucureşti, într-un fost service auto din centrul capitalei. Acolo unde aveau şi magazinul de prezentare. Mai nou, văd că Atelierele Pegas (ce pompos sună) s-au mutat în altă locaţie, undeva pe nişte străduţe din sectorul 2, cu case vechi şi locuitori de o factură îndoielnică. Halal brand, cu magazin printre magherniţe.
Cât despre fosta fabrică din Zărneşti, mă îndoiesc că după 25 de ani a mai rămas vreun zid în picioare din ea.
Eu ştiu că Pegasul "postrevoluţionar" a fost lansat acum mai bine de 5 ani, iar activitatea de producţie se desfăşura în Bucureşti, într-un fost service auto din centrul capitalei. Acolo unde aveau şi magazinul de prezentare. Mai nou, văd că Atelierele Pegas (ce pompos sună) s-au mutat în altă locaţie, undeva pe nişte străduţe din sectorul 2, cu case vechi şi locuitori de o factură îndoielnică. Halal brand, cu magazin printre magherniţe.
Cât despre fosta fabrică din Zărneşti, mă îndoiesc că după 25 de ani a mai rămas vreun zid în picioare din ea.
Postat de Vladone Nasta la 7 iulie 2016 la 07:53
0
0
Discutate recent pe forum